Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av julia♥ - 1 augusti 2009 21:41

Hej:)

Nu sitter jag här med Emelie och vi ser på film "snuten i hollywood" heter den visst :D


Vi har ätit jättegod middag och till efterätt så blev det kladdkaka, jordgubbar med vispgrädde, MUMS!!!


nu ska vi fortsäta med vårat chillande, hara bra!

Ni får leva med den kassa kvallan, webben u know..

peaceout




 

Av julia♥ - 1 augusti 2009 18:21

hej igen:)

vart ganska så rädd när jag försökte logga in för ett tag sen och hela bloggagratis hemsidan låg nere, scaary stuff såntdär.. :p

nu så kan jag stolt meddela att mitt rum är underbart vackert just idag;D

vi får se hur länge det håller sej så, det vart jättemycket plats där nu eftersom att jag tog bort en soffa som bara stog ivägen, jag tog också bort en säng som stog där inne.. sry olle:]

så nu är det som sagt jättefint!

nu återstår bara att måla om och köpa nya möbler, sen så ska jag leva alla mina dagar där uppe..... elr nätter iaf (a)


Om drygt 1O minuter så kmr Emelie, Elin och Emma m.familj hit för att äta grillat, JÄTTEGOTT!!!

vi ska väl chilla på och förmodligen se på film (A)


just nu så sitter jag framför tvn, otroligt stolt är jag över att jag överlevde att städa upp mitt rum.. utan att behöva ringa ANTICIMEX :o!! dagens applåd kändes det som att jag tog hem:)


ska gå och fixa mej lite nu innan dom kmr, så att man iaf ser representabel ut inför kålaboda-folket;)


peaceout

Av julia♥ - 1 augusti 2009 11:09

hÄÄÄÄÄj!

Härligt trött jag är är just nu? sommarlovet ska väl göra en mindre trött, men det verkar ha motsatt effekt mot på mej?

Måste faktiskt erkänna att jag längtar tillbaka till skolan:] ska faktiskt bli kul att träffa allt folk igen:) vi har faktiskt en rätt så kul klass måste jag ju säga :p elr annorlunda är kanske det rätta ordet.. ;D


Sa ju igår att jag skulle städa mitt rum och plocka ihop alla kläder i garderoben... jag har tänkt göra det men just nu är jag helt enkelt för lat ;) men det är en lång dag och jag lär orka någon gång under den.. om inte mamma sparkar upp mej nu dvs :p


Regn suger! det kan väl dra till något torrt ställe där det faktiskt behövs?


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards