Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av julia♥ - 5 augusti 2009 22:50

HäÄÄÄj:)

Har spenderat hela min dag i stugan som ni säkert redan har listat ut :p det är fettnice där i alla fall, mke sol och bad blir det :D Och nu så har jag ju min bok som är så bra också, då blir det ännu mysigare att ligga och lapa sol :p

Vi grillade frysta kycklinglår, JA dom blev svarta... men det gick ju att skrapa bort och kycklingen blev jättegod med avocado och tomat kan jag meddela:D

Jag skulle gå ner i vattnet för att svalka mej efter att jag hade solat... så kom jag på att om man gick på den där saken som man drar upp båten på så får man inte en massa sand på fötterna.. jag började att gå upp på den, men då var gumminollan uppdragen där så jag skulle försöka att gå runt den.. men då lyckas jag min skickliga människa halka och slå skallen i hela ställningen?

FÖRBANNAT ONT GJORDE DET! DET KAN JAG LOVA!

så nu lär jag få leva ett tag med svullet ögonbryn och blå axel..plågsamt och oskicklig är orden tror jag bestämt :)

Moa kom förbi en sväng också, och vi badade i det varma vattnet ett bra tag :D

I morron åker vi till kvarnriset hon och jag för att ta oss en ridtur:) kan bli spännande.. det lär komma upp bilder från det skulle jag tro:)


Nu sitter jag och ser på "sopranos" med mamma och pappa:]

funderar på att lägga med nu, är ganska trött efter dagens prestationer :p


skriver i morron:)

peaceout


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards