Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av julia♥ - 8 augusti 2009 17:32

Hej:)

Nu har jag kommit hem från en dag full av steek i solen B) man har fått lite färg tror jag bestämt:)


nu så har john kommit hem så vi har pratat lite om allt han gjort i sundsvall:)



klockan 7 ska vi till Olivia och äta sniglar och löksoppa!!!

Har aldrig ätit det förut, men nån gång ska ju vara den första:p 

bilder från det kmr ikväll när jag kommit hem;)

det blir nog bra ska ni se:p


imorron blire stugan igen:D

peaceout


Av julia♥ - 8 augusti 2009 10:51

Har nyss vaknat, hade bestämt mej för att hinna skriva ett inlägg före jag åker till stugan idag som omväxling.. :)

Sitter hur som hellst här och äter en risifrutti nu, ingen höjdare men det funkar:)


planerna för dagen ser ut som vanligt, åker till stugan snart och där ska vi sola och bada i detta underbara väder :D

och man får självklart inte glömma att det bjuds på gott fika där hlr:)


skriver när jag kmr hem igen:)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards