Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av julia♥ - 9 augusti 2009 22:53

Helooo:)

har kommit hem frpn stugan nu, surströmming är verkligen jättegott!!

till efterätt så blev det pollykaka vilket inte är helt fel det hlr;)


blev tyvärr aldrig att jag tog några bilder eftersom att jag hade fullr upp tt prata med jenny och linnéa som jag inte har träffat på jättelänge:)


vi hade iaf trevligt med varandra, sköt blandannat luftgevär.. som vi dock hade sönder lite senare:p


försökte även att fånga en gädda med det blev ist så att jag fångade ett träd och en massa vass:(

det suger att fiska! meningslöst skit!..


i morron så ska jag till skellefteå och vara med linn, vi ska först shoppa och sen ska vi på vitbergs, skulle tro att det blir en film på kvällen också;)

det lär bli fettnice iaf, men är inte säkert på att jag kmr hinna elr kunna blogga i morron tyvärr:( får skriva när jag kmr hem på tisdag ist:D

då får ni en massa bilder ocksp kan jag lova!


här kmr en bild från när vi åt surströmming med kusinerna för ett tag sen:)

peaceout

Av julia♥ - 9 augusti 2009 18:44

Hej:)


nu sitter jag här i stugan och har nyss laddat upp alla bilder som vi har tagit idag:D

kunde bara ladda upp några till bloggen tyvärr:/ beror på att jag redan har laddat upp så pass många bilder så att det är fullt, måste ta bort bilder frå gamla inlägg nu..

men ni får nöja er med dom här bilderna för tilfället, annars kan ni besöka emmys blogg, där har ni fler bilder som jag tagit:D


vi hade grymt kul iaf !


snart så kmr mina tremeningar från ånäset hit för att äta surströmming:) jättegott, ni lär få en bild från det också;)

'peaceout

Av julia♥ - 9 augusti 2009 10:16

Hej:)


kan ju berätta lite om hur kvällen var igår:)

Vi cyklade ju som sagt till olle kl 7 och åt sniglar och löksoppa, inte jätteäckliga sniglar.. men lite skumt att tugga på så jag försökte att låtabli att bita i dom :s

sen så gick jag och olle en sväng igenom btk och träffade på emmy och paue:)

vi stalkade johan och anton ett tag och sen så for vi till emmy:)


fett nice:D


nu så är emmy och olle här, vi väntar på paue och sen så ska vi åka båt till stugan, där ska vi sola och bada och åka gumminolla ;)

att ni blev avis nu? :)

kmr bilder från det med :D


peaceout

Av julia♥ - 9 augusti 2009 00:48

här kmr bilder från kvällen.. :)

är sjukt trött s¨å ni får veta mer om vad som hände i morron :D


sovgott

peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards