Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av julia♥ - 12 augusti 2009 20:37

Av julia♥ - 12 augusti 2009 19:31

hej:)

ska bara skriva ett snabbt iinlägg:)


jag och olle hade askul hos max, bilder kmr i ett senare inlägg :D

vi badade och fikade på westmans:]

jättekul, blir absolut att fara dit igen!


har nyss kommit hem från tröningen och har slängt i mej lite mat, nu ska jag gå och förga håret:) bara bleka utväxten som btw ser för taaaskig ut:/

hoppas det blir bra, kmr bild på det med :]

peaceout

Av julia♥ - 12 augusti 2009 12:56

Hej:)

hade tänkt att blogga innan jag åkte till bgm, men tyvärr så hann jag inte det pga min underbara pappa? :p


Som ni kanske har räknat ut då sitter jag här på mathias axelssons rum med olle:)

han duschar så vi lekr room raiders nu xD, olle hittade nyss en High school musical film, han har nakna tjejer på väggen och hans säng gnisslar för mke:]

men annanrs så är huset otroligt fint!

känner mej lite härdad idag, men jag lär förhoppningsvis överleva det med :)


peaceout, bilder kmr senare idag! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards