Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av julia♥ - 15 augusti 2009 17:23

hej:)

kan berätta för alla att idag så fyller Lisa Boström 15 år:D! stort grattis till henne :)


själv så fyller man år på torsdag ifall ni kände för att gratta (A)


nu sitter jag i soffan med lillebror, måste få säga att mumsmums är jättegott:]

kl 7 så åker vi till olle och festar på kräftorna vi fiskade igår, tagg :p


peaceout

Av julia♥ - 15 augusti 2009 11:44

trött julia som skriver här!


åkte till fromheden igår kl halv 5 från IP för att spela match, vi förlorade mecd 3-1 :o?

hur det gick till har jag lite svårt att förstå faktiskt..

aja, man fick ju fara och fiska kräftor när man kom hem iaf:) vi fick rätt så mke kräftor faktiskt, men då finns det ju folk som tar kräftor från andras burar.. vilket endast bevisar att dom inte kan fiska själva?


jag körde i alla fall hem olle med moppen ganska tidigt, typ kl halv 2 tror jag?

sen när jag köra hem från olle så vägrade den skrotiga kinamoppen att starta! saker som är billiga och kmr från kina tål tydligen inte lite regn:s?


då var jag fast hos olle, och fick spendera natten där:) vilket hon såklart blev väldigt glad för:p


ikväll ska vi och äta upp alla kräftor vi fiskade igår:D


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards