Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

16augusti- O9

Av julia♥ - 16 augusti 2009 12:56

hej:)


kvällen hos olle igår var helt okej:) kräftor slår aldrig fel!

det som är jobbigt med att äta kräftor är det faktum att det tar en evighet innan man har skalat klart, så att man kan äta upp dom:( men det är värt all väntan, tur det:)


när vi fått i oss den mat vi behövde för att bli mätta så cyklade jag och olle ner till btk och for en sväng ut på holmen, inget folk där inte :P

sen åkte vi förbi kiosken för att handla:) och där träffade vi johan, paulina och jennifer och vet inte hur många till :o jättemånga!


olivia skulle nödvändigtvis se Harry Potter 4 när vi kom hem till henne igen, kan inte påstå att jag är något stort harry potter-fan. tycker faktiskt att filmerna är ganska dåliga, inte för att jag har sett alla men :p

 skulle tro att vi åkte hem efter 11 nån gång, bra att inte fara hem så sent då slipper man sova så länge på mornarna.


som ni kanske har märkt så regnar det just nu, vilket såklart är tråkigt:/ läste i tidningen för någon dag sen att det skulle bli jättebra väder med mke sol i mitten av augusti, och som jag har fattat det så äre mitten av augusti nu? :)

får hoppas på att solen kmr snart så man får lite mer färg :)


kände mej riktigt sugen på att baka någonting idag, någon som har något förslag?


min hund verkar vilja ut nu, så jag antar att man måste offra sej.

här kmr bilder från igår, dom som är oskarpa är det olle som har tagit:]

peaceout

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards