Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av julia♥ - 21 augusti 2009 23:25

hej:)


har sett 2 avsnitt av my name is earl, och nu ser jag en film med leonardo dicaprio.

känns som att det blivit lite för mke tvtittande ikväll :p

håller för det andra på att avlida i värmen som råder här!!

ge mej vinter tack?


fick första livstecknet av david för ett tag sen :p det är ju ett + elr hur`? han kmr säkert ihåg min födelsedag nästa år:]<3


nu ska jag ta och hoppa i säng, i morron väntar shopping, bio och middag i stan med lisa och moa :D
jättekul !

peaceout

Av julia♥ - 21 augusti 2009 21:01

inte taggad på det nya schemat, start måndag :/

ursäkta att bilden är liten, sätt på er glasögonen och hämta ett förstorings-glas så kanske det blir lättare att se?



Av julia♥ - 21 augusti 2009 13:32

hej:)

gårdagen gick jättefort!

har tänkt berätta vad jag fick igår :D

* en moped :]

*en choklad-ask :)

* film

* träskor:p

* en ny börs av olle, för att hon tyckte att min andra var gräsligt ful:/

* örhängen

* kuddfodral (a)

* m.m:)

en helt lyckad födelsedag faktiskt:D


skola om 3 dagar, inte säker på om jag ska skratta elr gråta :p


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards