Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av julia♥ - 29 augusti 2009 10:00

jättelessen för att jag aldrig skrev igår, men när jag kom hem från västanträsk var klockan 10, då åt jag mat och sen åkte jag till gummark kl 11.. när jag kom hem från gummark så tog jag mej en powernap till kl halv 6, då fixade jag sminket och mitt hår och det bar iväg till vallen för att äta surströmming.... så med andra ord så hade jag fullt upp igår tyvärr:/

och i torsdags så kunde jag inte skriva alls, för att jag inte lyckades ta med mej datorn, julia goes bright?


kan berätta vad vi gjorde i västanträsk?

vi åkte buss från skolan typ kl halv 10 kanske, minns faktiskt inte men jag tror det.

när vi kom fram så blåste vi upp våra madrasser och började att utforska stället som den dagen skulle bli vårat hem:p

 lärarna hade laddat upp med lite aktiviteter, bla. en tipsrunda med jättedåliga frågor, en typ av tävling man skulle typ klara av att skuta en boll på en flaska osv? det var typ allt?

vi satt oss och såg film på kvällen, jag är ganska säker på att en av dom hette Messengers, den var jätte hemsk, dock så såg jag bara slutet men det räckte absolut!

sen så såg vi 28days den var väl också bra, men det var rätt så mke reklam för pepsi och maltesers :p

vi påbörjade filmen i am sam, men vi blev tillslut för trötta för att fortsätta se den...

vi satt ute och grillade en stund på kvällen också, det var rätt så trevligt faktiskt:)

det blev rätt så mke spelande också, bland annat så spelade vi Alias jag kan då meddela att mitt lag vann över olivias lag^^


nej men det sög faktiskt rätt mke att vara där måste jag erkänna, det var grymt mke roligare i kålaboda förra året:)


bilderna från i torsdags kommer snart, måste ladda upp dom på datorn först;)

peaceout tills vidare:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards