Alla inlägg under augusti 2009

Av julia♥ - 30 augusti 2009 21:17

hej:)


nu har jag kommit hem från gummark:)

ridhuset var upptagen så vi red en tur ut i skogen, vilket var väldigt mysigt och kingen var så otroligt fin ikväll!

vi får ta och hoppa nån annan gång i veckan ist:)


ska ta mej något att äta nu, helt otroligt hur hungrig man kan bli efter en ridtur..

sen efter jag har ätit så väntar sägen, och skolan i morron:)

sovgott:) 


tog en bild på kingen mitt i maten:] sött?

Av julia♥ - 30 augusti 2009 16:26

hej:)

har alldeles nyss ätit lite mat, fullkorns-spaghetti och grillad kyckling i nån sås:)

det funka, men är inget stort fan av fullkornspasta..

torrt och inte alls sälsklildt gott.. :)

nu så ska jag byta om och vänta på att sofia ska komma och hämta mej:)


cosmo är så otroligt ful när han sover.. har för lång tunga elr nåt så den lixom hänger ut, ganska så skumt:p

men det är ingen som har påstått att han är som han borde hlr:)



Av julia♥ - 30 augusti 2009 15:23

hej igen:D


har kämpat med att måla naglarna ett tag nu, man kan ju bli galen!

kladd och klet och det blir aldrig som man vill?

det hjälper ju inte hlr att man har hundar som löser hår över hela huset hlr, det är ju inte så himla snyggt att ha hhund in kletat i nagellacket kan man tycka?


resultatet blev i alla fall såhär, kasst enligt mej sj.. men har faktiskt inget tålamod att göra om det hlr.. nagellacket är petites och färgen heter plum frost:)


Av julia♥ - 30 augusti 2009 12:21

svar på frågan jag fick för ett tag sen är Morén ? :)


här kommer dagens outfit, tröja från rut m.fl byxor från vila... vet att webb kvallan inte är den bästa.. :/


ska ut och klippa gräset nu, yippie!!!


peaceout

Av julia♥ - 30 augusti 2009 11:27

hej och gomorron;)

har sovit underbart bra i natt! gud så skönt att känna sej utvilad innan skolveckan börjar om igen:)


ska ta och äta frukost nu, och efter det så ska jag kilippa gräset...

längtar nästan till vintern, synd bara att den är så fruktansvärt lång:) men just nu så skulle det inte vara helt fel med lite mer snö och lite mindre mygg och flugor:p


sen ikväll blir det som sagt att åka till gummark:)


skriver senare också, då får ni en dagens outfit också;)

peaceout

Av julia♥ - 29 augusti 2009 22:25

hej:)


nu är filmen slut och jag börjar känna hur trött jag egentligen är, ska bli skönt att sova:)

härligt med helg, man kan ju som sagt sova hur länge man vill:)


enda planen för morrondagen är att hinna ta en ridtur på kingen i gummark med sofia:) vi pratade om att fara till ridhuset och hoppa lite, men vi får väl se vad det är för väder:)


ska sova nu, hare bra tills vidare:)

peaceout

Av julia♥ - 29 augusti 2009 20:15

det blev så att vi hyrde 2filmer jag och mamma:]

Män som hatar kvinnor och Outsorced, har nyss sett män som hatar kvinnor:)

tyckte att den var grymt bra, deffenitivt väldigt sevärd! har läst alla böker, så jag tyckte att den var helt efter mina förväntningar:)


nu ska vi steka bananer i farinsocker och äta det med glass(A)

fy så gott!!! (och onyttigt:])

sen så ska vi se outsorced medans vi äter upp alltihop:}


efter det så väntar sägnen skulle jag tro:)


i morron så åker mamii till Riga, så träffar henne inte förrän på onsdag:) hoppas hon får trevligt:D


peaceout


Av julia♥ - 29 augusti 2009 16:50

ska och hyra film nu:)


här kommer dagens outfit!

Skapa flashcards