Alla inlägg den 4 september 2009

Av julia♥ - 4 september 2009 17:20

har nu ätit och varit ute på en promenad med cosmo.. tyvärr så regnade det ärtt så mke på oss vilket var väldigt tråkigt -.-


ska ta och byta om nu, regnkläderna i högsta hugg!


emmy vars är du? länge sen vi sågs...

Av julia♥ - 4 september 2009 15:27

dagensoutfit

jeans från veromoda och en t-shirt från papaya, Florida.

orkade inte söka fram något märkvärdigare i morse, så det blev såhär:)

Av julia♥ - 4 september 2009 15:07

hejhej:)

nuj är jag hemma, vi hade HK idag också:)

var med paulina och tobbe, vi gjorde äppelpaj och vaniljsås:)

vaniljsåsen smakade usch och blä! vrf kan man endast spekulera i...

sen så vare alla andra vanliga ämnen, dock inte matte vilket var rätt så skönt:)

slutade 5över 2 idag, chill!


plattången har inte kommit:/ mytomaner säger jag bara! den borde ha kommit idag...

något annat som kom var mitt förarbevis för klass 1 moped:)

känns skönt att ha det nu, ifall polisen skulle kolla en :p


kl 6 så kommer sofia och hämtar mej, vi ska till gummark ett tag:)

här kommer en bild på förarbeviset, ni får en dagensoutfit lite senare:)

peace

Av julia♥ - 4 september 2009 09:38

hej:)

sitter på skolan och har so nu, handlar om arbetslivet:)

ganska intressant med alla olika lagar osv.

ska skriva mer när jag kommer hem, då får ni en dagens outfit också;)


hopopas att plattången har kommit när jag är hemma:)

har tre lektioner till innan lunch jippie!!!


peace

Ovido - Quiz & Flashcards