Alla inlägg den 8 september 2009

Av julia♥ - 8 september 2009 21:15

taget ur mammas blogg, som ni btw inte får adressen till;)


I en vecka har femtonåringens plattång varit trasig och lika länge har hon levt på randen till sammanbrott.
Tänk dej själv.
Du är femton år. Och du kan inte platta håret.
En ny trotjänare inhandlades på nätet samma kväll som katastrofen var ett faktum, leverans utlovades inom två arbetsdagar. Detta var en onsdag, vilket således innebar att frisyren skulle vara räddad redan fredag morgon eller i vart fall innan helgen.
Så blev det givetvis inte. Inte heller måndagens brevskörd bar med sig någon tröst till trassliga lockar. Femtonåringens obefintliga tålamod började tryta. Svininfluensan, svält och växthuseffekten blir till bleka petitesser i sammanhanget. Hon vill ha platt hår och behöver således en plattång. Som inte kommer...

plattång  

osvosv. nu har den somsagt kommit jag kan platta mitt hår med en riktig plattång i morron !!!

min mamma är kung:p


med detta inlägg så säger jag godnatt och sovgott, skriver i morron:)

peace

Av julia♥ - 8 september 2009 20:49

Kingen VAR söt idag,   

Av julia♥ - 8 september 2009 20:01

hej bloggen!!!


som ni säkert märker å har jag bytt design, berätta gärna vad ni tycker om den:)

måste säga en gång till att "bloggplatsen" är helt och hållet jättebra nu!! mke enklare att hitta rätt nr till färgerna en på blogg.se:)

riktigt enkelt och mke roligare att skriva inlägg nu en förut också, och nu kan man ju somsagt lägga in bilder mitt i inlägg vilket man inte kunde förut:)

allt är super nu!!


sitter nu framför tvn och ser på första avsnittet av Idol auditions är det bästa;) gud så kul det kan vara ibland, finns ju både dom som är fruktansvärt duktiga och dom som är mindre begåvade...

jurryn är då bra enligt mej, programmet har blivit roligare att kolla på när dom bytte jurry:)


i morron så ska jag till stan med david, jesse och markus:) skulle tro att det blir att besöka både scorett och nya ginatricot ;)

ska gå en sväng med sofia på royal också, måste ha en nya hjälm nu innan vintern.

den jag har nu är nämligen för liten, så jag lär intte rymma ett pannband under den vilket kan vara bra när det är kallt:)

pappa betala:]


nej nu ska jag fortsätta med mitt idol-tittande, peace

Av julia♥ - 8 september 2009 14:29

hej:)

har varit hemma från skolan idag för att hinna jaga med pappa och gänget;)

gick bra iaf:D

har nyss kommit hem och gissa vad? min efterlängtade plattång har kommit!!! YES!!! gud så skönt:):)


bloggagratis har tydligen bytt namn till bloggplatsen ist nu, är mke bättre att skriva på.. lite mer blogg.se stuk på själva utseendet när man skriver inlägg:) stort + på det!!

ska nu iaf ta och göra mej klar, sofia kommer och hämtar  mej snart och då åker vi till gummark, trevligt:)


hare bra, skriver när jag kommer hem igen :D

peaceplattång    det är mke bätrre nu, kan man lägga in miniatyrt bilder och man behöver inte vänta tills i slutet av inläggen hlr... bloggagratis är mke bättre nu efter makeovern, tack !

Ovido - Quiz & Flashcards