Alla inlägg den 9 september 2009

Av julia♥ - 9 september 2009 22:01

hej:)


idol är nu slut, hur bra som hellst:p

ganska kul dom som tror att dom är bra men egentligen inte är det.. stackare:p

bra underhållning är det iaf:)


har gjort spanska-läxan också, vi skulle översätta en text.. lätt som en plätt:}


ska ta och borsta gaddarna nu, se u tomorrow;)

peace sovgott


Av julia♥ - 9 september 2009 20:01

hej alla läsare:)

förlåt för att jag inte skrivit någonting på hela dagen, men hade faktiskt aldrig tid på skolan...

vi hade iaf idrott idag, sprang 2000m ist för att hoppa längdhopp osv.

gick väl sådär, har fortfarande ont i knäna men jag är nöjd över hur jag sprang iaf.

kan sprigna ännu fortare nästa gång;)


åkte iaf till stan med david, jesse och markus efter skolan. :)  

var rätt så nice faktiskt, köpte en ny ridhjälm som var hur sköön som hellst! nu får en bild på den i morron;)

sen så köpte jag ett nytt puder och en ny sport bh från stadium.. :)

provade en massa olika lackleggings, men jag blev för snål och vet inte om jag har någonting tillräckligt snuggt att ha till..

blev varken en snygg stickad tröja eller halsduk:( dåligtdåligt julia... måste åka in till skellefteå igen dp:P

nej men ärligt så hittade jag ingen som var tillräckligt snygg..

markus däremot köpte en massa saker, tror att han köpte mest av allla dock så påstår han starkt att han inte är någon shopoholic:p

vi tog kvart-i-sju bussen hem jag och jesse, markus och david får ta den som går tio över nio till skråm.. stackare:p

jesse var grymt kul i bussen asså!

vi satt och pratade om gymnasium och framtida jobb osv.. det lät typ såhär:


jesse: asså jag ska då gå typ samhälls och sen utbilda mej till jurist eller nåt:)

julia: jaha, men vad kan man bli då då? :)

jesse: jamen jag ska bli advokat så jag kan stämma gitarrer!!!!!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAH

ni som inte tycker att dethär var kul har verkligen inte särskilt bra humor.


hoppade ialla fall av bussen utanför olivia och jag tog moppen hem därifrån, nu sitter jag i soffan och ser på sverige- malta matchen.. 1-0 till sverige, kan inte påstå att elmander är kvällens höjdpunkt

utanför mål hela tiden.. pinsamt kan man tycka, men man har både bra och dåliga dagar.


eftre matchens slut så blir det att se idol:)

någon mer än jag som såg att kissies lillebror peter var med på auditions igår?

han var ingen stjärna precis, men vad gör man inte för att få synas i tv? :p


peace

Ovido - Quiz & Flashcards