Alla inlägg den 11 september 2009

Av julia♥ - 11 september 2009 22:03

idol är slut, OLW chipsen snart uppätna och allt bra på tvn är slut...

ni skulle de hur sjuka jag mamma och pappa ser ut just nu, alla med varsin laptop i knäet, familjen mellqvist intar internet!!

ahah nej men det ser faktiskt lite kul ut, alla är inne i sina egna skallar och väntar på att få gå och lägga sig:)

innan det är dags för sängen så måste jag bara springa och hämta en kexchoklad, hallelulja!


ha en fortsatt trevlig fredagskväll ;)

Av julia♥ - 11 september 2009 18:59

har kommit hem från gummark, kan meddela att hjälmen var prima;)   

det var hur skönt som hellst att få hoppa in i duschen, och efter det så åt jag en grymmt god middag!!

väntar nu med spänning på att Idol ska börja.. för omväxlings skull `:p?


ska kolla facebook och plugga lite so nu, så jag skriver senare:)

peace

Av julia♥ - 11 september 2009 11:53

godmorron:)


har tagit på mej kläder och ätit frukost, sitter nu framför tvn och ser på TopModel:)

det är dock säsong4, så alla avsnitt är redan sedda men det är bra endå!

kl 2 kommer sofia och hämtar mej, vi ska till gummark:p ska inviga min nya hjälm!

det kommer en bild på den sen, det är jättefin:)


det känns verkligen inte som en fredag idag, vet faktiskt inte vrf vi är lediga? typ k-dag eller nåt?

men jag behöver ingen anledning till vrf vi är lediga, bara skönt att slippa åka till skolan:p

det var himla skönt med sovmorgon i dag!

man mår lixom bättre när man har fått vakna av sej själv och inte av väckarklockan..


allt jag hade att säga för tillfället, peace;)

Ovido - Quiz & Flashcards