Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av julia♥ - 6 oktober 2009 18:23

det är grymt kallt ute!!

hade dubbla långkalsonger på skolan idag:] frös dock endå.. ingen värme alls på skolan?

bytte no: grupper idag, våran tur att ha fysik nu.. fysik är det absolut svåraste av no:ämnena... helt omöjligt:p

sen så avslutades dagen med världens längsta matte-lektion.. dagens enda roliga lektion var väl typ slöjden:p


i morron så åker hela mobbing teamet till skellefteå för nån utbildning:) det är jag och john från min klass och emil och lova från 9A, sen är det två från varkje 8a, 7a :)

bättre en att gå i skolan iaf:) hoppas att man hinner en sväng förbi affärerna också för lite stärkande shopping(Y)

blir säkert kul, tror att lunchen skulle vara på kanal om jag inte minns fel.. :)


ikväll så ska jag ta en lååång dusch, lixom för att tina upp hela kroppen:)

sen så ska jag plugga lite engelska och försöka skriva lite mer på praodagboken, den ska vara klar på fredag så jag måste skynda mej nu^^


  

puss

Ovido - Quiz & Flashcards