Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av julia♥ - 14 oktober 2009 19:10

åt en middag bestående av nudlar och rostmackor?

ingenting jag rekomenderar precis.. kycklingnudlar är inte gott!

lyckades koka över nudlarna, och brödrosten bestämde sej för att behålla mackorna..

dom blev med andra ord alldeles svarta:p

helt misslyckat!!

 

ska ta och måla mina naglar nu.. de ser för hemska ut..         


peace:)

Av julia♥ - 14 oktober 2009 15:36

det är svinkallt på skolan!

dom har av någon underlig anledning tänkt sej att sänka värmen på skolan från 20 till 19 grader.. just nu är det 16grader så dom lär ha gjort ett rätt så stor fel någonstans.. man ska väl endå inte behöva ha jacka på lektionenra?

en stor diss på det iaf..


vi fick tillbaka engelskaprovet idag också, jag hade VG+ några få poäng ifrån MVG jäkla stavfel asså!

varje år så brukar niorna göra en dans till jul typ..

vi började brainstorma nu på idrotten, är ganska säker på att 9As dans kommer att bli bättre än våran.. fast vi har ett par rätt så bra ideér faktiskt;)

ikväll så ska jag fortsätta skriva på min novell, och börja kolla lite efter info om islam:p

vi ska göra nån extra uppgift på so.n om man vill ha mvg, det är ett tag kvar tills det ska in men det är aldrig för tidigt att börja kolla?

  

peace



Ovido - Quiz & Flashcards