Alla inlägg under oktober 2009

Av julia♥ - 21 oktober 2009 19:55

hejhej, gjorde ett testet "vilken raggningsreplik är du" på facebook och resultatet blev :

 

av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

 

och motivationen till det :Ojojoj! Här har vi en riktig lirare. Du är påhittig, spontan och har en oemotståndlig charm. Gudarnas Gud helt enkelt. Alla älskar dig, du är en riktig Stockholmare(?) Grattis! Bara en fråga.. Jag har tappat bort mitt telefon nummer, kan jag få ditt?

 

HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA?

 

nästa vecka har vi lov, planerna ser ut såhär:

* måndag åker jag till stan för att shoppa och sova hoss linn^^

  älskade vän♥

* tisdag så åker jag och linn till piteå och badar:)

* onsdag blire att vara med emmy och paue:)

* torsdag emmy och paue?

 

sen har jag inget mer planerat.. så hör av er om ni vill hitta på nåt! :)

peace

Av julia♥ - 21 oktober 2009 15:01

skolan idag var rätt så händelselös, vi fortsätter med att komma på nya steg till dansen som ska vara klar till jul... kan man säga att det varken går frammåt eller bakåt? :p

men vi har kul iaf:)

nu så ska jag plugga spanska och se film :)

  

tjing

Av julia♥ - 20 oktober 2009 21:00

hela dagen har gått otroligt fort!

i morse så kom det folk från a-torp och sjöng och spelade för oss, rätt så kul faktiskt:p

sen så har dagen i stort sett sett ut som den brukar, skola och en massa spanska plugg:)

vad som händer nu har redan rubriken berättat;)

  

peace

Av julia♥ - 19 oktober 2009 21:11

dagen har varit outhärdligt lång, först en massa skola och sen direkt efter det så gick jag och olle till edelvik för genrep med orkestern.

efter det så skyndade vi hem till henne för att äta och sminka oss, sen så var det bara att skynda iväg till edelvik för genrep med kören sen så väntade vi på konserten...

kommer nu i efterhand på att jag hade kunnat mobilblogga därifrån(A) men tänkte ärligt inte på det^^

det blev en jättebra konsert i alla fall, allihopa var jätteduktiga!

 

ska ta och äta någontong nu, senare plugga spanskaglosor och ännu senare så väntar sängen:)

sovgott, hoppas ni hade en bra dag!

Av julia♥ - 18 oktober 2009 21:40

ska nu ta och hoppa i säng, bubbelbadade för ett tag sen så nu känner jag mej som en ny människa!

sovgott.

Av julia♥ - 18 oktober 2009 11:51

såg matchen södertälje-skellefteå igår kväll, 

 slutade dock med att skellefteå förlorade med 2-3... inte bra(U)

efter det så somnade jag direkt:p

    

 

vaknade för ett tag sen och mår bättre än igår tror jag^^  är endast huvudet som gör ont..

har hunnit plugga lite spanska he estudiado poco enpanol, hahah:p

snart så kommer kusinerna och säger hejdå, dom åker tillbaka till sundsvall idag:)

 

i morron så är det konsert för världens barn på edelvik, så vi ska dit och sjunga ett par låtar:)

det blir säkert askul:p

ska ta och kolla mina grödor på farmville nu, det är livsfarligt att börja med det.

helt beroendeframkallande!

peace

Av julia♥ - 17 oktober 2009 14:04

sov till halv 12 idag, jätteskönt vare!

känner mej inte på topp idag hlr tyvärr, har ingen lust alls att skriva:p

ska krypa ner i soffan och se en film med elias, isak och john tror jag:)

peace


Av julia♥ - 16 oktober 2009 22:05

ska sova nu, peace

Ovido - Quiz & Flashcards