Alla inlägg under oktober 2009

Av julia♥ - 13 oktober 2009 07:59

gud så arg jag är just nu!

vaknade och skulle hämta mat till hundarna.. som tack så biter cosmo bort tummen på mina nyinköpta, jättemysiga vantar:(

kan dock inte vara så arg som jag vill vara, dels vare mitt fel att han fick tag i vanten och sen så ser han så otroligt oskyldig och dum ut:p

ELAKA HUND!


  

ska pallra mej in i köket och äta frukost nu..                                                  

                        

ha en bra dag!

Av julia♥ - 12 oktober 2009 19:09

orienteringen sög ordentligt! tur att det endast var på förmiddagen..

hade en kontroll som var jättelångt bort, det resulterade i att jag och ett antal människor lyckades försvinna utanför kartan..?

vi kom typ nästan till mora där vi träffade två jägare som försökte hjälpa oss att hitta, gick dock inte bra alls:p

mina knän är nu helt trasiga och alla kläder som ligger i väskan är genomblöta eftersom att det var en massa snö och vatten i skogen av någon konstig anldening?

och orkar inte plocka upp det ur väskan hlr..

det räcker inte med det, kan berätta att vi endast lyckades hitta 3 av 7 kontroller..

men vem bryr sej egentligen om orientering?

den som upfann den "sporten" bodde ensamm i ett fult hus mitt i skogen, utan vänner och fritidsysslor..

inget liv dvs..

förstår inte hur folk frivilligt ger sej ut i skogen för att orientera, grymt onödigt..

men alla är vi olika, tur det :)<3

 

har nu ätit middag, och ska ta och se en film nu^^ 

 

ni kan passa på att se den filmen när ni endå är här:)

peace

:)

Av julia♥ - 11 oktober 2009 17:19

hela min dag har i stort sätt bestått av film, minns inte hälften av namnen tyvärr :p

orkar inte kolla efter hlr..

 

jag och kisse just nu^^    

ha en bra kväll!

Av julia♥ - 10 oktober 2009 21:27

går att se den här filmen hur många gånger som hellst, den är alltid lika kul enligt mej och olivia^^

Av julia♥ - 10 oktober 2009 13:25

kollade runt på olika bloggar, kom till lovisas blogg och såg dom här skitcoola usb-minnena!

        

går att klicka hem usb-minnen i en massa olika färger och former härifrån!

Av julia♥ - 10 oktober 2009 12:50

var tvungen att stiga upp halv 11 i morse eftersom att det skulle komma folk och gratta henne 11.. lite jobbigt vare faktiskt:]

hon har fått typ en miljon blommor, tur att ingen av oss är alergiker :p


olle kommer väl ikväll, så tills dess får jag klara mej helt själv.. :/

ha en bra dag!


Av julia♥ - 9 oktober 2009 19:37

gud så härligt det är med fredagar!

på skolan idag har jag hunnit ha engelska prov, vilket gick ganska så bra faktiskt:) är absolut ett VG ^^

sen så har vi lämnat in prodagböckerna, vi hade en muntlig redovisning om praoveckan på so.n rätt så kul att höra vad alla andra hade gjort:)

på svenskan skriver vi noveller, just idag läste vi en novell som heter "att döda ett barn"


ganska hemskt hur en minut kan göra så mke..


hade mina nya lackleggings idag, trivs superbra i dom!!

(kan tyvärr inte lägga upp några bilder för att laddaren till min kamera är helt borta..)

ikväll är det idol, vilket jag självklart ska se! är så skönt att inte behöva plugga ikv. :)


imorron så fyller mamma 40glada år:) grattis!

då kommer det en massa folk, så vi ska äta en massa god mat och en massa goda tårtor!

olle kommer och  håller mej sällskap, är nästan helt säker på att filmvalet kommer att bli "hipp hipp hora" vi ser den alltid när hon är här.

den är så sjukt rolig!


ha en fortsatt trevlig fredagskväll:)


Av julia♥ - 8 oktober 2009 21:02

typ hela skellefteå är smittat... är faktiskt inte så orolig :)

hoppas att man slipper det.. lånade den här bilden från lisas blogg, tyckte att den var så kul!

  

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Ovido - Quiz & Flashcards