Alla inlägg den 1 november 2009

Av julia♥ - 1 november 2009 20:13

nu har klockan hunnit bli halv 9?

måste hoppa i säng snart:p


i morron så åker alla nior till JB för att kolla på de olika programmen som finns där:)

vi ska spendera hela dagen där, det är endå bättre än att ha en massa vanliga lektioner?

  


nu ska jag ta och äta något^^


  

Av julia♥ - 1 november 2009 18:36

har ätit en grymt god middag idag också! vilket flyt jag har :]

     

 

nu så sitter jag och ser hockey med papi^^

första perioden är precis slut och det står 0-0 mellan skellefteå & rögle:)

 

ska ta och läsa igenom fysiken och so.n nå mer gånger också:)

jobbigt..

 

ha en jättebra kväll♥

  

Av julia♥ - 1 november 2009 16:44

har suttit och pluggat fysik!

har otroligt ont i skallen, så det får räcka med pluggning för stunden:)


  

Av julia♥ - 1 november 2009 14:16

hahahah, lillebror har öppnat ett paket.. innehållet har rubriken redan avslöjat:p

jo han fick ett PS3 slim.. tror aldrig han varit så lycklig:p

förstår inte vad som är speciellt med denna spelkonsoll?

huvudsaken är väl att han är glad:p

ska vi gissa på att tvn kommer att vara upptagen resten av kvällen;)

grattis lillebror.. ♥

  

  

Av julia♥ - 1 november 2009 13:36

har nu fikat med lillebror, och alla som kommit för att gratta honom:)

mums:)

borde verkligen verkligen verkligen plugga både so och fysik, borde också skriva svenska ressencionen klart.. men ärligt så orkar jag inte, gud så värdelöst!


  



  

Av julia♥ - 1 november 2009 12:31

   klicka HÄR för att få fler besökare!

Av julia♥ - 1 november 2009 12:12

vet att jag har varit hur tråkig som hellst.. bara ett sketet inlägg per dag, och igår inget alls?

har varit som en zombie hela veckan faktiskt, brukar inte alls sova så länge som jag gjort.

vrf det är såhär har jag ingen aning om, jobbigt äre iaf:p


igår var vi till olle och åt en massa god mat!

typ älg filé, en massa olika sorters potatisar, nån fransk svamp^^ och svart spaghetti:p

allt var jättegott iaf:)

sen så såg vi film jag och olle, minns inte vad den hette.. men den handlade om Jack the ripper, absolut en film man ska se!

kan vara för att johnny depp medverkade^^


idag är den den första november, för er så betyder det endast en ny månad?`

häär i huset betyder det att lillebror fyller år... grattis får man väl lov att säga:)

13 år fyller han idag, trots att jag är 2 år äldre så är han längre än mej.. en aning pinsamt ja:p

kortast i familjen är jag tydligen, men är faktiskt stolt över mina 163 cm:)


nu så taggar jag tårta!

ha en jättebra söndag♥

  

Ovido - Quiz & Flashcards