Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Av julia♥ - 1 november 2009 20:13

nu har klockan hunnit bli halv 9?

måste hoppa i säng snart:p


i morron så åker alla nior till JB för att kolla på de olika programmen som finns där:)

vi ska spendera hela dagen där, det är endå bättre än att ha en massa vanliga lektioner?

  


nu ska jag ta och äta något^^


  

 
 
hannah

hannah

1 november 2009 21:31

Helt klart! ;D

http://www.hannahkuusisto.blogg.se

 
Sara

Sara

2 november 2009 15:14

sv: tackar! :) Jag sitter vid tvn typ. :)
Jo samma här ska välja gymnasium alltså, vet du vart du ska gå än? :)

http://eekholm.blogg.se

 
Nathalie

Nathalie

2 november 2009 16:46

hej fin blogg:) allt bra?^^

http://liborius.blogg.se

 
Sara

Sara

2 november 2009 18:38

mode och design på yrkesakademin eller boland ^^

http://eekholm.blogg.se

 
Lisa

Lisa

2 november 2009 19:57

Kolla in alla snygga look a likes på min blogg och säg vad du tycker :D
Tipsa jättegärna om look a likes också :D

http://findmytwin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards