Direktlänk till inlägg 3 november 2009

♥helt slut

Av julia♥ - 3 november 2009 21:58

är vid tillfället helt slutkörd! har pluggat som en dåre i fem timmar nu..

men ska man ha bra betyg så äre bara att ligga i;)

funderar på att gå och lägga mej snart:] kan vara lika bra att få sova länge i natt?:)

i morron så ska vi fortsätta att klura på koreografin till dansen som vi ska ha... våran klass är dock lite speciell, är typ ingen som är sådär jätte engagerad i det hela:p

det är bestämt nu iaf, vi har råd att åka till göteborg på klassresa^^

en speciell men ganska ofta en väldigt kul klass, så det kommer garanterat att bli en resa man minns.

snart så ska vi hålla ett föredrag på svenskan, har ingen aning om vad jag ska prata om.. man vill ju att folk ska tycka att det är kul att lyssna på det man pratar om, och inte bara sitta och vänta tills det är över..

har inte alls problemm att prata inför klassen, tvärt om:p

kommer säkert på något.. orkar inte tänka på det nu iaf, vi tar det i morron^^

såg att dom fått upp den stora julgranen nere i burträsk, nu snackar vi julkänsla!

är dock lite tidigt tycker vissa.. jag tycker att den kommer i perfekt tid.

om man inte börjar julpynta och sånt i tid, utan bara gör det nån dag innan jul så hinner man inte få in den där riktiga julkänslan i kroppen?

jag vill se ljusstakar, julbelysningar, snögubbar och jultomtar i alla fönster och trädgårdar nu!

jag vill ha snö och kallt, sån snö som knarrar under fötterna när man går, och jag vill ha en stor stickad tröja som man kan sitta och mysa i..

med andra ord, hit med snön och ge mej jul!

   längtar inte ni?

sovgott alla♥

 
 
Vivi

Vivi

4 november 2009 09:16

Det finns inga dumma frågor bara dumma svar :)
Jag gick in och anmälde mig på bloggtoppen, sedan när man anmält sig får man en url/embed kod som man kopierar, gå in på inställningar och menyavdelningar. Där skapade jag en ny avdelning och vält typ av avdelning htlm kod....
Hopaps det hjälper ! :)

http://www.missvivis.se

 
angelica

angelica

4 november 2009 14:31

Vilken fin blogg du har ! :)
Vill du få fler besökare? Klicka då på länken nedan.
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ZOOOIS

http://angelicasimic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards