Alla inlägg den 6 november 2009

Av julia♥ - 6 november 2009 23:31

ska ta och hoppa i säng nu:)

ska först gå en sväng förbi lillebror och hans kompisar,

dom sitter och ser skräckfilm, ska skrämma skiten ur dom;)

ahhah^^

sovgott♥

Av julia♥ - 6 november 2009 22:01

hejhej, kan berätta att den nya fritösen helt klart blir godkänd!

pommes är typ det godaste som finns^^ var inget fel på pepparbiffen hlr, fett god middag:)

tack pappa:]

  

 

vi smälte inte bort i snöregnet iaf, men lite blött blev det allt:p

trevligt att rida nu när det ligger snö på vägen, det blir inte lika mörkt då:)

 

nu ska jag se på idol, pappa spelade in det åt mej medans jag var borta^^

min pappa är snäll♥

 

peace

Av julia♥ - 6 november 2009 16:52

det blir endast ett snabbt inlälgg nu.

dagen har i korthet sett ut ungefär såhär: hade SO och vi fick tillbaka provet, hade MVG frymt bra!! sen så skrev vi fysikprovet och jag hoppas att det gick bra, kändes inte alltför dåligt iaf:p

på svenskan så bestämde vi vad vi skulle hålla föredrag om:)

jag ska hålla föredrag om min hund, pratade även med rektorn om att få ta med mej honnom till skolan den lektonen, och jag fick!

hoppas att det blir intressant att lyssna på:p


var med pappa och handlade lite saker, det blev en stekpanna och en fritös^^

så ikväll ska vi äta pommes, typ det bästa som finns? 

ska och rida ikväll också, inte så bra väder..

vi kommer att smälta bort:(


hahah, men ska ta och hjälpa pappa med nå saker nu, skriver när jag kommer hem ikväll:)

peace  

Av julia♥ - 6 november 2009 07:50

det är riktigt plågsamt att stiga upp kl7 den här tiden på året:p

på sommaren går det ju bättre för då är ju solen uppe och lyser en i ögonen... men på vintern är allt mörkt och då hjälper inte solen till med uppvaknandet.

skönt med helg iaf^^


idag har vi som sagt fysikprov, känns som att det borde gå bra:)

har säkert vg iaf:p


nu ska jag ta och försöka äta frukost:)

ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards