Alla inlägg den 7 november 2009

Av julia♥ - 7 november 2009 21:28

  

eftersom att min laptop inte är så lätt att ta med sig överallt så har jag anmält mej till en tävling som veckorevyn håller i.

håller tummarna för att denna skitsöta laptop ska bli min♥

Av julia♥ - 7 november 2009 18:41

det är så härligt ute nu! kvällarna blir inte lika mörka nu när snön ligger där ute:)

har ätit en grymt god middag idag igen, med lillebror^^

vi ska ta och se film och äta en massa glass nu också:p

peace

  

 

den är låten är så otroligt härlig.

Av julia♥ - 7 november 2009 11:26

har precis vaknat, kollade ut genom fönstret och gissa hur mke snö jag såg:o

hur mke som hellst^^

      

nu längtar jag verkligen till jul!

är det mke snö hos er?

 

har inga större planer för dagen, klockan 12 kommer sofia och hämtar mej:)

vi hade tänkt att ta kingen och buffy på en ridtur när det är ljust för en gångs skull^^

 

nej ska ta och äta frukost nu.

ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards