Alla inlägg den 9 november 2009

Av julia♥ - 9 november 2009 21:40

hur skönt som hellst att duscha just innan man lägger sig, dock tycker vissa att det är jobbigt att lägga sig med blött hår..

men jag tkr att det är asmysigt:] dessutom är bodyshop's bodybutter helt fantastiskt nu i vintertider..

det återfuktar benen också luktar det så otroligt gott!!

typ halva nöjet? :p

 

nu ska jag ta och hoppa i säng, sovgott:)

 

peace

Av julia♥ - 9 november 2009 20:27

var väldigt mysigt att rida ikväll^^

väldigt stjärnklart vare, jag såg faktiskt vinterns första norrsken ikväll också^^

  


nu ska jag ta och fika litegran, sen så blire att se film:)

peace

hoppas ni haft en bra dag♥

Av julia♥ - 9 november 2009 16:32

Har precis kastat i mej middagen, den bestod av pasta och lax^^Snart så kommer sofia och hämtar mej:) vi ska och rida ikväll igen:)Skolan idag var otroligt seg... Tur att den är över nu;)I morron ska det komma nån författare till skolan, tror att hon heter christina wahlde'n? Har inte läst någon av hennes böcker men:p Peace Som ni märker har jag äntligen fått mobilbloggen att funka!!

Av julia♥ - 9 november 2009 09:13

sitter på skolan och har bild... är fruktansvärt trött och okoncentrerad:p vi skriver om konstnärer just nu, människan på bilden är en kille!hahahaha ganska fult att han har tjejkläder^^ska återgå till skrivandet nu... ha en jättebra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards