Alla inlägg den 10 november 2009

Av julia♥ - 10 november 2009 21:28

min dator är säkert segast i sverige just nu, inte kul alls..

 

ska ta och borsta tänderna och hoppa i säng nu, är jättetrött^^

 

peace

Av julia♥ - 10 november 2009 17:03

det var faktiskt helt ok att lyssna på författaren... hon pratade typ om sina böcker och om hur det är att vara just författare:p

 

sen så hade jag utvecklingssamtal idag också, vanligtvis så brukar det ta vadå? en halvtimma kanske?

jag satt där inne i över en timma, först så pratade vi lite om hur det går för mej i skolan och så, bara positivt kan jag lova;) sen så började vi diskutera gymnasium, det var de som tog en massa tid.. jag och mamma har nämligen delade meningar om de olika linjerna som finns.. vi vill inte riktigt samma sak:p

 

vi fick tillbaka fysikprovet idag med, VG.. som vanligt då..

är väl inte dåligt, men känns så himla mke bättre när det står mvg i betyget ist för vg.. menmen:P

 

vi har börjat läsa om politik och om hur staten styrs på so.n, vi ska tydligen ha prov på det nästa fredag.

bara att börja plugga nu! :s

 

ska ta och gå ut med hunden nu, peace:)


puss♥

Av julia♥ - 10 november 2009 08:43

A closet FULL of clothes but nothing to wear... Gud vad jobbigt det är att klä på sej på morron:p kanske finns för många valmöjligheter?^^Ännu jobbigare är det att stiga upp, det suger rätt så hårt att det är mörkt hela tiden.. Jag snoozar alldeles för länge också, det är därför jag inte hinner blogga från datorn:]Nu ska jag gå in i klassrummet vi ska prata med våran syv:p Ha en bra dag!

Skapa flashcards