Alla inlägg den 11 november 2009

Av julia♥ - 11 november 2009 22:24

det kom ett paket från H&M john och mamma hade beställt nå saker..

john hade blandannat beställt en tröja, den såg dock ut som en tjejtröja så jag fick den:]

den var jättefin gråmelerad, tyget var mjukt och blankt typ(?) den är lite stor, men man kan ju ha leggings under?

där har vi morrondagens outfit!

lackleggings och nya tröjan, super! :)

 

har precis tvättat håret, så nu ska jag kleta in nå värmeskyddande smet och sen så hoppar jag i säng och nattar kudden;)

 

och ni som ännu inte röstat på mej som veckans blogg borde göra det!

jag är som sagt nr.4, klicka här!


sovgott♥

Av julia♥ - 11 november 2009 20:45

jag är trött. någon annan som känner likadant? :)



   

man kan verkligen inte påstå annat än att Lady Gaga har en unik stil? :)

peace

Av julia♥ - 11 november 2009 18:02

det tog ett tag men nu är jag klar med alla stödord till föredraget vi ska hålla på fredag, jag ska prata om cosmo..

var från början tänkt att jag skulle få ta med honom till skolan, endast sista timmen..

men rektorn ändrade sej i går typ.. all min motivation flög iväg när det hände:p

inte lika kul att prata om honom om han inte är där? ^^

men jag får ta och visa bilder osv:)

  

 

ser just nu på south park.. helt värdelöst!

vem  gör en serie med så otroligt fula gubbar, och rösterna till dom är nästan ännu värre..

ingen humorn alls finns i den serien? :p

 

tur att det är bonde söker fru ikväll så man kan se på roger.. han ÄR humor!

man kan också säga att han är extremt pinsam, men det är det som gör honom kul^^ roger ftw

 

ska fortsätta läsa boken vinterviken nu, har i läxa att hinna till s.52 är nog dax att börja nudå:p

är bara på sida 18(A)

kom ihåg att rösta på mej som veckans blogg här jag är nr 4!!

Av julia♥ - 11 november 2009 15:24

har kommit till final i veckans blogg , så gå in och rösta på mej nu!!

klicka bara här! jag är nr. 4^^

 

testade på "rosett frisyren" idag också, gjorde den rätt så snabbt och har lite för kort hår..

men så här blev resultatet.

      

har inte hänt ett skit på skolan idag. burträsk är inte peecis händelsernas centrum om vi säger så? :p

 

ska ta och plugga lite nu, kom ihåg att rösta nu;)

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards