Alla inlägg den 12 november 2009

Av julia♥ - 12 november 2009 21:43

har läst igenom föredraget nu:)

har till och med hunnit måla naglarna! en skittuff färg blev det, typ mörklila^^

nu ska jag ta och hoppa i säng:)




  

 

 

sovgott♥
 

Av julia♥ - 12 november 2009 20:43

har haft fullt upp idag:p

här kommer bilden på dagens oufit:)

gråmelerad hoodie från H&M 249:- lackleggings från ginatricot 149:- (?) :)

nu ska jag ta och öva lite inför föredraget jag ska hålla i morron:)

 

ha en bra kväll♥
                                                  

             

Av julia♥ - 12 november 2009 08:13

Nu har jag precis ätit frukost:p lyckades försova mej till 20 i 8:] inte bra..Annars så väntar en helt vanlig dag i skolan. Har på mej tröjan jag fick igår, det kommer en bild på den ikväll;)Ha en bra torsdag!

Skapa flashcards