Alla inlägg den 14 november 2009

Av julia♥ - 14 november 2009 19:19

Sitter i soffan hos olle nu, vi har precis varit och hyrt film:)Det blev "i taket lyser stjärnorna" den är skitbra! Nu ska vi bara sitta här och mysa^^Ha en mysig lördag!

Av julia♥ - 14 november 2009 14:45

  


så otroligt fin låt♥

Av julia♥ - 14 november 2009 13:15

  

 

   dammsuga mitt rum..

   söka igen so:boken och plugga lite politik..

   bära upp alla mina kläder från tvättstugan..

   rensa ur och omstrukturera min neccesär som äe full av saker..

   äta middag och åka iväg till olle!♥


Av julia♥ - 14 november 2009 12:27

föredraget igår gick hur bra som hellst! lungt mvg;) haha

direkt efter skolan så åkte jag med sofia till gummark, kom hem därifrån kl9 precis i tid för att se idol-utröstningen:)

om ni missat så var det Eddie som åkte ut igår, jag tycker att det är helt rätt att han åkte ut.

han har hängt löst så pass många gpnger, och inte presterat särskildt bra heller:)

ikväll ska mamma ha 40-års fest:p

så jag och olle ska se på film och mysa hela kvällen^^ blir nog kul.

 ursäkta den urkassa kvallan..

peace

Ovido - Quiz & Flashcards