Alla inlägg den 17 november 2009

Av julia♥ - 17 november 2009 20:07

blev less pluggningen och tog en paus^^

lyxade till det med en varmdusch, peeling, hårinpackning och ansiktsmask!

känner mej som en ny människa, och fick absolut ny energi i kroppen;)  


ska använda min nyvunna energi till att plugga mer so..


peace♥

Av julia♥ - 17 november 2009 16:14

har precis kommit hem från skolan, lite drygt att måsta bli hämtad varje dag faktiskt..

för er som inte vet sp bor jag typ 3.8km från skolan, det fattas då 200m för att jag ska få åka buss:p

snopet? haha

 

nu ska jag parkera mej uppe på mitt rum, och plugga politik tills jag somnar^^

möjligen med en paus för middagen:p

sen så måste jag läsa vinterviken också... just nu så är den värdelös, men dom som hunnit läsa mer än mej säger att den blir bättre:)

så vi får hoppas på det;)

 

jag hann aldrig prata med våran syv idag... olivia tog den tiden ist:)

så jag får vänta på en annan tid nu.

glömde att fråga efter min so: uppsats idag med..

måste fråga efter den i morron så jag får se vad det blev för betyg:)

 

 

   bjuder också på en skitläskig bild..

 

peace♥

Av julia♥ - 17 november 2009 12:30

  



peace

Av julia♥ - 17 november 2009 11:08

hejhej, kan ni gissa vem som försov sej i morse? JAAAAAAAAG^^

fick lov att slänga i mej frukosten och slarvigt platta igenom håret.. så idag är vi risiga:]

haha.

just nu så har jag so, eftersom att jag har skrivit klart alla ord och begrepp som har med politiken att göra fick jaqg lite tid över till att blogga:)

so är faktiskt kul, politik är dock väldigt svårt vilket gör det hela mindre kul.. men snart är det över :p

i morse kom jens, våran syv.

han gav oss tider för privatsamtal om gymnasie valen, jag fick min tid klockan halv 2:) sska bli kul att höra vad han har att säga om frisörlinjen i umeå(A) mamma och pappa är dock inte på den idén..

 

till lunch idag får vi tacogratäng(?) hoppas att det är ätbart, ibland är det inte det..

vädret är grymt tråkigt idag också, regn och grått, regn och grått... värdelöst.

  

får bli en arkivbild..^^

men ni får ha en bra dag, så skriver jag senare♥

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards