Alla inlägg den 19 november 2009

Av julia♥ - 19 november 2009 21:41

bara jag som märkt att ginatricot skaffat ny modell?

vad har hänt med den blonda? ska dom båda representera gina nu? eller är hon helt utbytt?

  

själv så tycker jag bättre om den gamla modellen, men man kanske bara är ovan den nya? :)

 

ska iaf gå och lägga mej nu:)

ska först läsa igenom so:n en sista gång^^

 

peace♥

Av julia♥ - 19 november 2009 16:50

har kanske nämnt tidigare att jag ska till stan på lördag och se new moon med linn och kajsa?

så är det iaf, åker dit 10.10 på lördag morron, sen så fyller jag och linn dagen med shopping och kajsa kommer senare för att göra oss sällskap till bion:)

nu är det så att linn fyller år den 24november, och jag har inte köpt en pressent än^^

jag har inte världens bästa framförhållning tyvärr, mamma brukar lyckas lösa det^^ och tur är väl det?

men nu ska jag lyckas köpa en bra pressent till linn, helt själv!

lite svårt att komma på vad bara.. ska brainstorma lite nu;)

haha, är grymt taggad på new moon!



  

 

peace♥

Av julia♥ - 19 november 2009 16:06

har inte skrivit på hela dagen, jag vet..

men vi har haft lektioner precis hela dagen idag typ :o hinner just så pass springa mellan lektionssalarna^^

haha, nej men skolan idag var precis som vanligt.. stressigt men okej(?) :)

skrev klart konsumentkunskaps papperet på HK:n idag, vi har prov på torsdag.. om en vecka alltså, hårt:p

sen har vi matteprov på onsdag, och so:prov i morron, hjälp mej gud!

jag borde egentligen plugga so nu, men jag är fruktansvärt okoncentrerad och inte alls taggad på läxor.

tror och hoppas endå att jag kan det mesta:)

får läsa lite efter middagen:)

 

sista timmen på torsdagar är elevensval, där har ag valt körsång:)

just nu sjunger vi en massa jullåtar, lite jobbigt faktisk att dom flesta låtarna handlar om jesus?

men julstämning blir det! och det är bara för härligt!!

 

  

 

 

peace♥

Ovido - Quiz & Flashcards