Direktlänk till inlägg 19 november 2009

♥dålig på att skriva rubriker idag..

Av julia♥ - 19 november 2009 16:50

har kanske nämnt tidigare att jag ska till stan på lördag och se new moon med linn och kajsa?

så är det iaf, åker dit 10.10 på lördag morron, sen så fyller jag och linn dagen med shopping och kajsa kommer senare för att göra oss sällskap till bion:)

nu är det så att linn fyller år den 24november, och jag har inte köpt en pressent än^^

jag har inte världens bästa framförhållning tyvärr, mamma brukar lyckas lösa det^^ och tur är väl det?

men nu ska jag lyckas köpa en bra pressent till linn, helt själv!

lite svårt att komma på vad bara.. ska brainstorma lite nu;)

haha, är grymt taggad på new moon!



  

 

peace♥

 
 
sara - makeupmylife

sara - makeupmylife

19 november 2009 17:28

låter som att du kommer få en rolig dag! jag ska se new moon imorgon :D

http://saranilsssoon.blogg.se

 
Madicken

Madicken

19 november 2009 18:27

Allt bra? ;D
Ha en bra Torsag! :)

http://www.conler.blogg.se

 
Ingen bild

linn

20 november 2009 17:30

bra =) jag är gaaaaalet pepp på new moon, tanken på den har lixsom fått mig att uthärda skolveckan ^^ :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards