Alla inlägg den 20 november 2009

Av julia♥ - 20 november 2009 23:29

det blev reza som åkte ut ur idol, erik borde ha åkt.. menmen:p

 

är jättetrött så jag ska ta och lägga mej nu:)

sovgott♥

Av julia♥ - 20 november 2009 22:33

jag älskar denna människa♥

 

ser utröstningen just nu, hoppas han får stanna kvar för han var absolut en av dom bästa ikväll:)

vem tycker ni var bäst ikväll?

Av julia♥ - 20 november 2009 19:41

sitter och hänger i soffan, funderar på att ta en dusch och packa klart alla saker jag ska ha med mej till linn i morron? :)

kändes skönt, vi kör på det;)

 

och ni, har ni en krona eller två över så kan ni gärna få köpa denna åt mej? :)♥

  

Av julia♥ - 20 november 2009 17:17

äntligen fredag!!

skönt att slippa plugga osv, ikväll ska jag vara parkerad i soffan framför tvn med en massa godis!

är hur taggad som hellst till i morron, dels för att shoppa.. men mest av allt för att vi ska se new moon!

 

är det någon av er som missat att robert pattinson faktiskt kan sjunga också?

sitter och lyssnar på hans låt never think, som faktiskt är med i första filmen twilight:)

 

han är grymt bra, och ja jag är totalt förälskad i hans röst? ^^

 

 

 

 den absolut bästa enligt mej.

 

och sist men inte minst, bella's lullaby, dock ingen sång men en jättefin låt.

 

 

som ni märker är det väldigt långa förspel på låtarna, fråga mej inte varför^^

ska ta och äta nu, peace♥

Av julia♥ - 20 november 2009 13:00

tror att so:n gick bra, var endast några saker jag inte kom ihåg..

men så är det, ibland har man dåliga dagar^^

 

ska springa till lektionen nu, bråtton bråttom:)

 

 

 

skriver om britney spears på engelska musik upsatsen, så lika bra att lägga upp en av hennes låtar^^

ha en bra dag♥

Av julia♥ - 20 november 2009 12:32

har håltimme nu :)spelar musik med olle, eve och alma:)ha en bra dag allihopa!

Av julia♥ - 20 november 2009 12:00

vet inte hur det är med er, men jag är absolut beroende av lypsyl!

hemskt att ha torra läppar!

har med mej ett lypsyl överallt, och om jag lyckats glömma det blir hela dagen otroligt jobbig!

hittade ett lypsyl som dessutom luktar och smakar choklad!!

hur bra kan det bli lixom?

det bästa av två världar;)

återfuktande och chokladigt, just the way;)

 

klicka HÄR för att läsa mer om produkten!

 

peace

Av julia♥ - 20 november 2009 10:00

  

   lyckas bra på so:provet!

   idol!

 

inte många planer idag^^ blir en hemmakväll framför tvn och idol!

ska äta en massa onyttigheter också;)

ahha, ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards