Alla inlägg den 24 november 2009

Av julia♥ - 24 november 2009 21:51

kom precis ut ur duschen, rent och fräscht hår igen:)

har hunnit fika en massa gott också, känns som att kvällen är fullbordad;) haha

nu ska jag borsta tänderna, läsa igenom HK-papperet ett par gånger och sen så ska jag hoppa i sängen:)

 

hoppas ni haft en bra dag♥


  


slänger in en vacker(?) bild på mej och lillebror, tagen på skolavslutningen för två år sen.. saknar inte mitt röda hår.

 

sovgott

Av julia♥ - 24 november 2009 18:34

min är dock mörkbrun och inte röd;) och jag lovar att den är snyggare irl.

  

6OO kr på intersport♥

Av julia♥ - 24 november 2009 17:55

ja, jag har varit dålig på att updatera..

sen sist jag skrev har det inte hört särskildt mke faktiskt:p


igår så var det en helt vanlig skoldag, efter lunch så bestämde jag och olle oss för att åka in och se new moon^^

för henne blev det första gången, men för mej andra;) ahahah

men den var absolut värd att se två gånger, nu äre bara att vänta tills den släpps på dvd.

för jag är en misslyckad tonåring och kan inte ladda hem film:( inte bra.


idag var en väldigt händelselös dag:p

hade mitt samtal med skolans syv idag, vi kom fram till en massa saker gällande gymnasievalen.

det blir som det ser ut nu frisör som första, spectrum- media journalistik som andra och natur (?) som tredje.


nu ska jag ta och gå ut med cosmo, sen så ska jag plugga matte och HK för jag har prov på onsdag och torsdag!


ha enb bra kväll♥


  

Ovido - Quiz & Flashcards