Alla inlägg den 25 november 2009

Av julia♥ - 25 november 2009 15:14

tisdag är den dagen på veckan jag hatar mest, förutom söndagar då:p

på tisdagar har vi lektoner hela tiden!

endast 5 minuter mellan lektionerna och 35 minuters lunch:o

helt värdelöst äre iaf..

 

vi hade matteprovet andra lektionen, tror faktiskt att det gick bra :D

har lungt G och har jag tur så kan det kanske räcka till en VG+?

vi får helt enkelt vänta och se:)

engelska-redovisningen gick också bra^^

 

man har knappt tid för annat än plugg nu, den här veckan har vi alltså 3 prov, om jag räknar med det oförberedda engelskaprovet som vi hade i måndags..

man blir inte mer motiverad när det är tråkigt väder ute hlr..

grått och blött kan aldrig vara bra.

 

denna kvöll kommer i stort sätt att bestå av att plugga HK och sen ikväll ska jag se på bonde söker fru, eller ne jag ska se på bonde söker fru- roger ;)

han har kung! hahah

 

  

 

 

peace♥

Av julia♥ - 25 november 2009 10:45

  

   plugga en massa matte.

   göra matteprov.

   engelska redovisning : musikprojekt.

   klura på koreografi till dansen med olle, eve och alma :)

 

 

 

ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards