Alla inlägg den 28 november 2009

Av julia♥ - 28 november 2009 17:03

dagen i stan var helt okej, lyssnade på en massa prat:)

hur mysigt som hellst inne i salongen på johnbauer!


vi hann med lite shopping också, jagklpte ett par paljettleggings! (mamma betalade:])

  

hur fina som hellst, kostade 299 kr på lindex;)


just nu sitter jag och ser hockey med pappa, just nu står det 2-2 mellan skellefteå och hv71, skellefteå borde vinna för just nu spelar dom bättre:)


när matchen är slut så åker vi till olle, hennes mamma fyller 50 så det blir kalas^^ haha, ska självklart ha mina paljettlegings ikväll;)


hoppas ni får en bra kväll♥

Av julia♥ - 28 november 2009 11:33

godmorron alla:)

vet ni hur skönt det var att sova? det är typ det bästa som finns, att vara utvilad alltså^^


för er som missade det så åkte mariette ut ur idol igår, helt rätt enligt mej!

calle är ju bäst, hade han åkt ut hade progremmet varit värdelöst.

men om han nu åker ut nästa gång så är det tove vi hoppas på:)

erik kan ta sej där bak.


felix var en av mina favoriter på slutauditions, hoppas han kommer tbx nästa år och är ännu bättre!


idag ska jag på johnbauers öppethus och kolla på frisörprogrammet!! :D:D

sen ska jag kolla på media-journalistik programmer på anderstorp också om jag hinner:)

just nu så sitter jag och lyssnar på musik, jerk i out hur skön låt som hellst;)

äter frukost gör jag också,en macka med ost och tomat på^^ och självklart ett stort glas kall mjölk!

superfrukos? självklart! :)



ha en jättebra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards