Alla inlägg den 29 november 2009

Av julia♥ - 29 november 2009 22:12


sovgott♥

 

Av julia♥ - 29 november 2009 20:52

jag kan so:n, orkar inte plugga mera^^

 

jag har hunnit fika, druckit te och ätit macka jättegott;)

mitt hår är skitigt och risigt, min kroppshygien har absolut varit bättre än så här..

måste göra något åt detta, så här kan vi ju inte ha det?

vad tror ni om en dusch, kanske ansiktsmask, peeling och bodybutter?

det kändes inte helt fel va?

 

vi kör på det!

  

 

och bara så ni vet, pappa är på kurs kalmar så jag sover med mamma inatt^^

tur jag har:]

 

peace♥

Av julia♥ - 29 november 2009 16:57

nu är det mesta av julpyntet klart, det är endast tomtarna som saknas men det tar vi fram en annan dag^^

det blev en helt annan stämning i huset nu när gardinerna är bytta och jultavlorna är uppsatta:)

 

nu väntar middag och sen ska jag plugga so :)

 

peace♥

Av julia♥ - 29 november 2009 15:15

kung;)

Av julia♥ - 29 november 2009 14:40

visst har hösten gått otroligt fort?

jag menar nu är det skyltsöndag och första advent, hur gick det till?

snart är det jul.

det var svinkallt att sälja saker i burträsk, jag är glad att jag är hemma nu^^


jag och mamma håller på att julpynta här i huset, eller detär väl hon som gjort det mesta.

ni skulle veta hur taggad jag är på jul nu asså!

vi dansade runt den stora granen i burträsk jättemånga gånger, hur härligt som hellst!!


här kommer lite bilder på hur huset börjar se ut, dock finns det mke mer som ska fram:)

          


ska fortsätta med julpyntet nu,


peace♥

Av julia♥ - 29 november 2009 13:01

Gomorron! nu är jag i btk och säljer julgodis med klassen^^så ni som har lite att göra kan komma hit och handla;)ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards