Alla inlägg under november 2009

Av julia♥ - 5 november 2009 19:06

har äntligen skrivit färdigt so arbetet! :) kung!

har inte tid att blogga just nu, måste plugga fysik:p

 

  

 

nu snackar vi julkänsla:]

Av julia♥ - 5 november 2009 10:39

hejhej, hann aldrig skriva i morse.. förvos mej en aning:]

har iaf hunnit ha min första lektion, HK:)

vi gjorde köttfärsoppa? haha inte nice:p

snart så har vi spanska.. kul^^

efter lunch ska vi skriva på nå undersökning som kommunen ska ha? vet inte riktigt vad den handlar om.


svarar på kommentarerna sen, ha en bra dag♥  

 

Av julia♥ - 4 november 2009 22:43

sitter just nu och ser på serien sopranos med mamma och pappa:]

börjar att vara rejält trött nu, så jag lär hoppa i säng snart^^

 

sovgott♥

våga kommentera mera;)

 

Av julia♥ - 4 november 2009 19:45

det finns så mke annat som är intressantare än att plugga kopplings-scheman och OHM´s lag:p

har en anings svårt att koncentrera mej på pluggandet, som tur är blir det snart bonde söker fru^^

då tar jag en paus i pluggandet.

han roger som är med i årets program är så himla kul!!

han är dock väldigt pinsam också, men det är faktiskt han som gör programet sevärt:p

 

parodi på honom, faktiskt rätt så likt:]

peace♥

Av julia♥ - 4 november 2009 18:41

  

jag måste nog köpa ett par:]

Av julia♥ - 4 november 2009 17:31

är nästan klar med uppsatsen om skillnader mellan sunni och shiamuslimer..

ska bara skriva en sida med mina tankar och åsikter först:)

men det gör jag i morron:p

ska endast plugga fysik ikväll:p det är typ inte alls intressant, min carebox är helt tom^^

    

hej jag är en plugghäst.. gnägg?

 

 

peace


Av julia♥ - 4 november 2009 16:26

  

scary stuff..

Av julia♥ - 4 november 2009 15:21

är väldigt trött nu, tror och hoppas att so:provet gick bra.

skrev på allt i princip^^ om jag bara lyckas få MVG på provet och på uppsatsen så har jag garanterat mvg i ämnet religion:)

hoppas!

ikväll ska jag endast läsa igenom fysiken, och skriva oändligt mke på uppsatsen om islam:) uppsatsen ska alltså vara 4 hela A4 sidor, dataskrivet med punktstorlek 12.. det är hur mycket som hellst!!

dansen som vi håller på med på idrotten börjar verkligen att likna något!

det går iof sakta, men det går framåt och det är ju huvudsaken(?)

vi har en massa bra låtar till dansen iaf, halva nöjet att bara lyssna:p

idag började våra enskilda samtal med skolans syv, jag har inte pratat med honom än.. jag ligger typ sist i klasslistan:p

men så länge jag har klart för mej vad jag ska gå så är jag inte orolig:)

frissör på JB, here i come;)

 

aja, bjuder på en bild så länge;)

jag just nu^^

 

peace♥

Ovido - Quiz & Flashcards