Alla inlägg under november 2009

Av julia♥ - 4 november 2009 07:51

har inte ens tänkt berätta hur dåligt jag sovit inatt:p

 

är lagomt nervös iför so:provet idag, känns som att kartan är det jag kan minst av.. men tror inte att jag kommer att faila så mke iaf^^

känner mej rätt så säker på allt annat som har med islam att göra:)

 

tråkigt väder är det idag också... inte bra alls.. om det hade funnits snö så hade allt sett ljusare ut iaf:]

 

nej nu ska jag ta och sätta mej framför tvn och se vakna med the voice;) hahaha

  

ha en jättehärlig onsdag♥

Av julia♥ - 3 november 2009 21:58

är vid tillfället helt slutkörd! har pluggat som en dåre i fem timmar nu..

men ska man ha bra betyg så äre bara att ligga i;)

funderar på att gå och lägga mej snart:] kan vara lika bra att få sova länge i natt?:)

i morron så ska vi fortsätta att klura på koreografin till dansen som vi ska ha... våran klass är dock lite speciell, är typ ingen som är sådär jätte engagerad i det hela:p

det är bestämt nu iaf, vi har råd att åka till göteborg på klassresa^^

en speciell men ganska ofta en väldigt kul klass, så det kommer garanterat att bli en resa man minns.

snart så ska vi hålla ett föredrag på svenskan, har ingen aning om vad jag ska prata om.. man vill ju att folk ska tycka att det är kul att lyssna på det man pratar om, och inte bara sitta och vänta tills det är över..

har inte alls problemm att prata inför klassen, tvärt om:p

kommer säkert på något.. orkar inte tänka på det nu iaf, vi tar det i morron^^

såg att dom fått upp den stora julgranen nere i burträsk, nu snackar vi julkänsla!

är dock lite tidigt tycker vissa.. jag tycker att den kommer i perfekt tid.

om man inte börjar julpynta och sånt i tid, utan bara gör det nån dag innan jul så hinner man inte få in den där riktiga julkänslan i kroppen?

jag vill se ljusstakar, julbelysningar, snögubbar och jultomtar i alla fönster och trädgårdar nu!

jag vill ha snö och kallt, sån snö som knarrar under fötterna när man går, och jag vill ha en stor stickad tröja som man kan sitta och mysa i..

med andra ord, hit med snön och ge mej jul!

   längtar inte ni?

sovgott alla♥

Av julia♥ - 3 november 2009 19:43

  


va på den HÄR  hemsidan och hittade en miljon skitfula skor..

   här är dock bara två exempel.. gräsligt.. stor diss:)


 hittade också dom här, tycker att dom är skitsöta så dom hissar vi♥



har nästan skrivit klart uppsatsen om islam.. nu tar jag en paus från det och pluggar karta ist? hahah.. inte kul (N)

peace

Av julia♥ - 3 november 2009 16:13

är äntligen hemma från en dag fylld av plågor... hahah nej skojar bara;)

skolan ser i stort sätt likadan ut varje dag, är dock väldigt tråkigt att vi aldrig hinner märka att det är ljust ute..

när vi åker till skolan på morronen så är det mörkt, när vi väl kommit fram till skolan och det börjar ljusna så är vi tvugna att sitta inne i salarna.. sen när skolan äntligen tar slut så är det mörkt när man kommer hem:(

det är sånt som kan göra en deprimerad..

vi fick tillbaka våra spanskaprov idag, fick VG+.. känns skitsurt eftersom att provet egentligen var jättelätt, och för att det här i stort sätt är mitt enda VG i spanska, brukar alltid ha MVG på dom proven.. menmen:p

ikväll så ska jag plugga en sista gång på so:n och en massa på fysiken:)

vi fårse om jag orkar skriva lite på uppsatsen om islam, skriver om skillnader mellan sunni- och shiamuslimer^^

har hittat ett nytt pluggställe, köket! värsta bra koncentration man får här inne asså;) hahah

  

 

ha det bra så länge♥

Av julia♥ - 3 november 2009 07:54

hoppas alla sovit gott i natt:)

själv har jag sovit precis som igår, skitkasst..

just nu sitter jag i köket och äter frukost, limpa faktiskt:p

schemat för dagen är väldigt långt känns det som.. först skola och alla lektioner, sen så ska jag plugga ännu mer på fysiken och so.n :) 

smart kommer jag att bli iaf(?)

 

ha en bra dag♥

  

Av julia♥ - 2 november 2009 21:56

skrivit klart svenska recentionen!!!

skrivit klart novellen!!!!!

pluggat so!!!!!

pluggat fysik!!!!!


just för tillfället känner jag mej otroligt duktig;) så himla skönt att vara klar med det här?

nu återstår endast mvg uppgiften om islam och lite pluggning på fysiken, sen är allt klart!!

gör dock det sistnämnda i morron:] är väldigt trött just nu..


ska ta och fika nu, peace♥


Av julia♥ - 2 november 2009 20:24

förmiddagen spenderades som sagt på Jon Bauer för gymnasieinfo.. vi fick vlja linjer till 4 pass, där de olika linjerna hade föreläsningar.

jätteintressant vare! kul att det var elever som fick berätta om hur dom upplevde utbildningen:)

hade mke funderingar i huvudet innan jag kom dit, men så gick jag in i frisör salongen som finns där.. jag är kär! så himla underbart!!

vill helt klart gå frisör, så nu hoppas vi att betygen räcker till:]


sen jag kom hem har jag bara pluggat, so provet är på onsdag så jag har inte allt för mke pluggtid kvar...

lite lätt stressad, ja:p


  


Av julia♥ - 2 november 2009 07:43

godmorron, hoppas ni sovit gott:)

själv har jag sovit som en skadeskjuten kråka(?) min arm går inte att ligga på alls, det innebär alltså att jag bara kan ligga på höger sida:p

det råkar vara min dåliga sida, det går inte sova åt de hållet^^

jag vet att era intressesmurfar hoppar av glädje över min jätteintressanta inledning på inlägget:P


klockan 20 i 9 går bussen till skellefteå från skolan, ska bli kul att kolla på hur linjerna är:)


idag har jag på mej det här:     väldigt enkelt.. hade inte ork till att leta fram något annat:p

är lite lätt nervös över novellen som skulle varit inlämnad i fredags.. den är nämligen inte klar än(A)

men det blir den ikväll(?) ahha

sen så måste jag plugga som en dåre hela veckan, vi har fysikprov på fredag & är inte helt säker på när vi har so-prov men jag vet att uppogiften om islam ska vara inlämnad på fredag :p

full koll..

ska ta och sätta på tvn nu, är väl något man kan se iaf:)


ha en bra dag♥

  

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards