Alla inlägg under november 2009

Av julia♥ - 24 november 2009 17:55

ja, jag har varit dålig på att updatera..

sen sist jag skrev har det inte hört särskildt mke faktiskt:p


igår så var det en helt vanlig skoldag, efter lunch så bestämde jag och olle oss för att åka in och se new moon^^

för henne blev det första gången, men för mej andra;) ahahah

men den var absolut värd att se två gånger, nu äre bara att vänta tills den släpps på dvd.

för jag är en misslyckad tonåring och kan inte ladda hem film:( inte bra.


idag var en väldigt händelselös dag:p

hade mitt samtal med skolans syv idag, vi kom fram till en massa saker gällande gymnasievalen.

det blir som det ser ut nu frisör som första, spectrum- media journalistik som andra och natur (?) som tredje.


nu ska jag ta och gå ut med cosmo, sen så ska jag plugga matte och HK för jag har prov på onsdag och torsdag!


ha enb bra kväll♥


  

Av julia♥ - 22 november 2009 16:00

orkar inte blogg idag, är trött och arg..

missade bussen från skellefteå så jag måste vänta till halv 7:(


vill ni ha nåt kul att se på, så översätt min blogg till afrikaans och kolla på ordet NEW MOON..  ni kommer inte att kunna låta bli att skratta;)



ha en bra dag♥

Av julia♥ - 22 november 2009 00:11

nu är filmen slut och vi har hunnit komma hem:)new moon var hur bra som hellst! levde absolut upp till mina förväntningar!!!mycket skratt och tårar^^funderar på att se den igen på måndag:] hihi och ja jag är trött, sovgott:)

Av julia♥ - 21 november 2009 19:49

hejhej:)

har ätet middag (tacos) med mina underbara vänner linn och kajsa nu:)

vi har även hunnit sminka oss (vattenfast mascara check;)) jag har även hunnit platta mitt blonda hår^^

jag och linn värmde upp inför kvällen genom att se på den första filmen twilight klockan tre:)

behöver jag tillägga att jag är kär i denna saga?

så fruktansvärt fin berättelse den är alltså!

känns dock lite meningslöst att vara helt förälskad i en skådespelare.. som att han vet om att jag finns?:] hahah

men man kan ju få låtsas^^

det är ju rösten man blir kär i, den underbara rösten..


kan meddela er om att det är en och en halv timme kvar tills filmen börjar, på tok för lång tid!

ska fortsätta dregla över robert pattinson bilder nu;)


ha en jättebra kväll♥
    

Av julia♥ - 21 november 2009 12:48

sitter och fikar på kitchen med linn:)har hunnit köpa en jacka, kommer en bild på den sen:)ha en fortsatt bra dag!

Av julia♥ - 21 november 2009 11:30

  

   åka in till stan

   köpa en ny jacka

   köpa paljettleggings? :)

   kolla efter nya skor?

   hjälpa daniel att klippa ihop en låt till "9ornas dans"

   BIO: NEW MOON!!!! med linn och kajsa♥

   sova hos linn

 

i stort sätt så min dag kommer att se ut^^

 

vad ska ni göra idag?

Av julia♥ - 21 november 2009 09:15

har steg upp halv 9, och nu är jag helt klar!

väskan är färdigpackad, mitt hår är färdig plattat och magen har snart fått isn frukost:)

det är på ett sätt skönt att stiga upp tidigt, för du hinner med så mke då..

men om du får sova länge... det är obetalbart^^ HAHA


bussen går som sagt 10över10 från burträsk, så jag lär väl vara i stan kring 11? :)

gud vad jag längtar till ikväll! har jag sagt det?;)

längtarlängtarlängtarlängtar!!

    

och nu får det räcka med tjat om new moon...


kan inte lova att ni kommer att få världens bästa updatering idag, kanske hinner mobilblogga lite från stan sen:)


ha en härlig lördag så länge♥

Av julia♥ - 20 november 2009 23:29

det blev reza som åkte ut ur idol, erik borde ha åkt.. menmen:p

 

är jättetrött så jag ska ta och lägga mej nu:)

sovgott♥

Ovido - Quiz & Flashcards