Alla inlägg under november 2009

Av julia♥ - 17 november 2009 11:08

hejhej, kan ni gissa vem som försov sej i morse? JAAAAAAAAG^^

fick lov att slänga i mej frukosten och slarvigt platta igenom håret.. så idag är vi risiga:]

haha.

just nu så har jag so, eftersom att jag har skrivit klart alla ord och begrepp som har med politiken att göra fick jaqg lite tid över till att blogga:)

so är faktiskt kul, politik är dock väldigt svårt vilket gör det hela mindre kul.. men snart är det över :p

i morse kom jens, våran syv.

han gav oss tider för privatsamtal om gymnasie valen, jag fick min tid klockan halv 2:) sska bli kul att höra vad han har att säga om frisörlinjen i umeå(A) mamma och pappa är dock inte på den idén..

 

till lunch idag får vi tacogratäng(?) hoppas att det är ätbart, ibland är det inte det..

vädret är grymt tråkigt idag också, regn och grått, regn och grått... värdelöst.

  

får bli en arkivbild..^^

men ni får ha en bra dag, så skriver jag senare♥

Av julia♥ - 16 november 2009 20:12

dagen har faktiskt varit helt okej:) om man bortser från uppstigningen i morse...

kom faktiskt tillochmed ihåg att ta med mej klänningen till skolan! så nu blir det förhoppningsvis jättefin:)

den är ju fin nu också, men jag vill ha den kortare^^

 

kan stolt meddela att jag vann veckans blogg hos emanuel;)

stort tack till alla som röstat på mej♥ 

 

är jättetrött just nu, ska ta mej en tårtbit och plugga lite politik :)

peace


 

Av julia♥ - 16 november 2009 11:15

  



just nu är skolan seg.

Av julia♥ - 16 november 2009 10:30

  

   åka till skolan.

   komma ihåg att ta med mej klänningen jag ska ha på balen.

   ta klänningen till syslöjden för att göra den kortare och ta bort balongkjolen.

   åka hem och vara klar halv 5.

   åka till gummark med sofia halv 5.

 

en lång dag..


peace

Av julia♥ - 16 november 2009 07:59

det är så plågsamt att stiga upp tidigt..

har sovit skidåligt hela natten, men kl6 så somnadde jag djupt:)

synd bara att man skulle upp kl7.... men fick sova bra ett tag iaf;)

just nu så sitter jag och äter frukost, äppelkräm med kanel:] juuuuuuuuulkänska^^

 

snart så bär det av till skolan.. jippie! (?)

 

peace

Av julia♥ - 15 november 2009 21:55

nu ska jag hoppa i säng^^

hoppas att ni haft en toppen söndag!

känns som en evighet sen det var sol och sommar...

 

sovgott♥

Av julia♥ - 15 november 2009 21:14

sitter och ser på wolwerine nu, har inte hängt med så bra men jag tror att den är helt okej^^

 

har smsat med linn och kollat lite busstider till stan:)

vi ska se NEW MOON på lördag jag, linn och kajsa!

det kommer att bli så himla bra!

och när jag nu ska spendera helgen i skellefteå hos linn så måste jag ju passa på att köpa en ny jacka, paljettleggings och det går alltid hitta något annat man behöver:)

gud vad jag längtar!!

har dock en lååång och tung vecka framför mej, det är därför jag hatar söndagar..

man vet att man inte har någon mer sovmorgon, man vet att man är tvungen att stå ut med en hel vecka full av pluggande och koncentration.

tur att det finns fredagar då! på fredagar mår man absolut bäst!

men nu är det söndag och vi är alla tvugna att stiga upp och gå i skolan i morron.. bit ihop.

 

nu ska jag iaf ta en bit ur den här tårtan!



  

 

sovgott allihopa♥

Av julia♥ - 15 november 2009 19:12

var ute och gick med hundarna, DET ÄR HUR HALKIGT SOM HELLST UTE!

höll på att ramla flera gånger:] jag överlevde iaf;)

 

har hunnit prata med mamma och pappa om gymnasium osv. dom är helt emot mej när det gäller att gå frisör i umeå, dom vill inte att jag ska flytta..

hahah^^

 

nu sitter jag och mamma framför tvn och myser, ciao;)

  

det är halkigt här utanför vårat hus..

Ovido - Quiz & Flashcards