Alla inlägg den 1 december 2009

Av julia♥ - 1 december 2009 22:26

sovgott nu allihopa♥

Av julia♥ - 1 december 2009 21:51

har pluggat klart so nu, har hunnit se en film också flickan som lekte med elden.

den var riktigt bra faktiskt!

 

nu så sitter jag och ser på tv-programmet jag ska bli stjärna, också riktigt bra! ;)när det är slut ska jag ta och hoppa i säng:)

 

jag och kisse just nu^^

 

peace  

Av julia♥ - 1 december 2009 19:17

  



asså ärligt, jag är kär. vet inte vad jag ska göra.

hittade hans youtube, en massa av hans låtar finns där.

peace♥

Av julia♥ - 1 december 2009 19:01

nu är jag mätt i magen efter en otroligt god middag som bestod av lax, potatisgratäng och sallad! mums^^


sitter och pluggar historia, första världskriget läser vi om.

det är iof ganska intressant, men just nu så har jag noll koncentration.

allra hellst vill jag bara lägga mej ner i sängen, sätta på en skiva och somna:p

men vill man lyckas så måste man ju faktiskt ta och plugga, vilket det känns som jag gör varenda dag?


så ikväll så totaldissar vi historia.



ha en bra kväll♥


Av julia♥ - 1 december 2009 12:00

     

för att fira att december har börjat så tänkte jag starta en ny kategori här på bloggen!

kategorin får namnet dagens skönhetstips, och här kommer jag att skriva om en massa spännande saker!


första tipset kommer här!



MAKE UP STORE´S TREATMENT MASCARA

Treatment Mascara fungerar som ett balsam för fransarna.

Användert man mascara varje dag så sliter det på fransarna, man använder treatment mascaran under den vanliga mascaran för att mjuka upp fransarna och göra dom mer följsamma, man kan också använda den på nätterna för ännu bättre efekt!

när man använt den ett tag så märker man att fransarna blir längre!

den Innehåller många skyddande och vårdande ämnen.

Panthenolen ger även ökad volym.

nyckelingredienser

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, skyddande.
  • Jojoba: Mjukgör och skyddar fransen.
  • Pantoten: (Panthenol, Provitamin B5) Bildar en skyddande hinna, motverkar slitage och gör fransen mjukt och smidigt, upp till 10 % fylligare.

den kostar 185 kronor på MUS, deffinitivt värt det :)


peace♥


Av julia♥ - 1 december 2009 08:12

hejhej, steg upp för ett ganska bra tag sen. har hunnit vara ute med hundarna och ätit frukost:)

 

det har kommit mke snö inatt!! KUL!!

idag är det 1a december, snart är det jul!

 

 

   måste skynda mej iväg till skolan nu, ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards