Alla inlägg den 14 december 2009

Av julia♥ - 14 december 2009 22:27

ärligt så har jag ingen lust alls att blogga.. händer inget alls i mitt liv just nu? :p

jullovet, då kommer jag garranterat att skriva MYCKET mer än vad jag gör nu!

that´s a promise;)


vad som har hänt idag?

haha, jo som vanligt är måndagar pain in the ass.

glömde som vanligt bort att jag har sovmorgon på måndagar, dock bara 20 minuter men endå^^

jag fick tillbaka mitt biologiprov också, mvg, lagomt stolt jag är nu asså.

vi har övat en massa på niornas dans den kommer nog faktiskt att bli bra!

torsdag är den stora premiären? :p haha

är slut i helaa kroppen och det enda som finns i min skalle är tanken på jullov och sovmorgnar (sovmornar? aja, wahtever) tur att sista skolveckan inte är så värst seriös, inte alls många "normala" lektioner kvar nu, skönt!


i morron är det tisdag och det är innebandycup på skolan, själv så ska jag inte spela.

ska heja mitt klasslag fram till seger!'

ska dock göra lite nytta, tog på mej att vara speaker ett antal matcher med några kompisar, får se hur det går?

går säkert superbra^^

  

gud vad jag längtar tillbaka till soliga semesterdagar i florida...


ska ta och hoppa i säng och sova nu, peace♥


btw. är sjukt sugen på att tona mitt hår mörkt igen!!

Ovido - Quiz & Flashcards