Alla inlägg den 19 december 2009

Av julia♥ - 19 december 2009 15:54

hejhej, blev aldrig att jag skrev igår för att jag hade inte tid alls:p

vi julhandlade hela dagen igår, och på kvällen så åt vi middag hos linn:)


ärligt så hatar jag att handla julklappar, det är dyrt, alltid mycket folk på stan så man måste trängas och det är så himla svårt att komma på vad man ska köpa också!

köpte iaf till 4 stycken igår, nu äre bara två stycken som jag inte köpt något åt.. vi får lösa det på något sätt..

tror inte riktigt att jag har fattat att julafton faktiskt är på torsdag? :o

inte länge kvar nu asså!



idag så sov jag till 10, pappa väckte mej då och vi tog cosmo ut i skogen för att jaga hare, det gick skitdåligt:p

sen vi kom hem har jag bara suttit framför tvn :p

nu ska vi snart klä julgranen, så himla mysigt !!

det kommer bilder på det sen;)


ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards