Alla inlägg den 22 december 2009

Av julia♥ - 22 december 2009 23:37

hela familjen sitter i soffan och myser framför tvn och det näst sista sopranos avsnittet, min hund ser sjukt mysig ut nu asså!

fast just nu så tar han en powernap så jag gör npg bäst i att låta honom vara, det är nog rätt så jobbigt att vara en understimulerad stötvare...

i morron då jäklar ska vi vara ute och leka i snön tills han är helt slut, har dock en känsla av att jag kommer att bli slut före han blir det:p


Av julia♥ - 22 december 2009 18:44

har precis kommit hem från träningen och är på väg in i duschen nu, blev dock en aning förvånad när jag hittade kisse sovandes i tvä

ttkorgen:p

Av julia♥ - 22 december 2009 15:43

hejhej, kom precis hem från olle, vi gick och handlade jujlklappar till hennes mormor^^ en tröja blev det :)

sen har vi sett på film, harry potter någon som är förvånad? :p

nu så ska jag slänga i mej lite mat och sen bege mej på träning i burträsk, peace♥


  

Av julia♥ - 22 december 2009 11:05

i väntan på att olivia ska ringa så sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på musik, är dock en aning less på min spotify lista, skicka din är du snäll? :)


just nu så spelas den här låten:


  



peace♥

Av julia♥ - 22 december 2009 09:30

godmorron, steg upp llite tidigare idag iaf:]

känns mke bättre att stiga upp tidigt för då hinner man göra mke mer innan det blir kväll^^

tisdag är det visst, skönt att inte ha någon skola att behöva gå till:)

jullov är kung! :D


ha en härlig jullovs-tisdag för det ska jag ha♥
 



  


   äta en massa frukost

   ta en lång och varm dusch

   sminka mej och platta håret

   åka till olivia

   följa med olivia och handla dom sista julklapparna

   åka hem och äta middag

   fara på träning!


Skapa flashcards