Alla inlägg den 24 december 2009

Av julia♥ - 24 december 2009 22:25

här kommer bilder på hur kvällen har sett ut :)


 en massa julklappar väntar på att bli öppnade^^


medans vi väntade på att få öppna paketen så åt vi knäck^^


här är bilder på det som jag fick:)


 fick av olivia♥

 fick bad tillbehör av moa♥

 fick en vågtång av robert♥ LOVE IT! ögonskugga och eyeliner fick jag av hugo♥       fick en robert pattinson kalender av evelina!♥  

pressentkort på bio av alma♥   

pengar, trisslotter och pressentkort fick jag av mary, mormor, robert och kusinerna♥  

fick hårspray, ansiktsmask och bodybutter av linn♥  fick en ögonskugga och pressentkort på makeup store av sofia♥

 hela twilight serien och boken genom dina ögon fick jag av mamma, pappa och farfar♥   

 tavlorna fick jag av mamma och pappa, bokstäverna (som också är tavlor) fick jag av mormor♥


tack så jättemycket för alltihopa ♥


ha en fortsatt bra julafton! 

Av julia♥ - 24 december 2009 12:33

det är knappast någon som missat att det är julafton idag?

så äre iaf, i morse så åkte jag, pappa och john till farfar för att fira honom.

han fyller faktiskt år idag, ja på julafton^^ det är lätt att komma ihåg iaf :)


nu så håller mamma på att göra i ordning all mat som ska fram på julbordet, kommer att bli många goda saker, bland annat orre, rådjur, mormors köttbullar och julskinka!

sen så är det en hel massa annat också:)

kusinerna lär väl komma snart också, dom firar alltid jul här vilket är jättekul!

eftersom att dom bor i sundsvall så träffas vi endast några gånger per år:)

jag har endast två kusiner, men då är det dom bästa kusinerna också:p

det kan bli lite dålig updatering idag med tanke på alllt kul vi ska hitta på^^

först ska vi fika och hålla på, sen så är det kalle anka klockan 3, följt av karl-bertil jonsson och kan du vissla johanna. :)

det är program som man bara måste se! annars är det inte jul..



det kommer att komma bilder från dagen ikväll förhoppninsvis, annars blir det i morron;)


GOD JUL♥

Av julia♥ - 24 december 2009 07:00

bilden är tagen sist vi var i florida.  

Ovido - Quiz & Flashcards