Alla inlägg under december 2009

Av julia♥ - 13 december 2009 16:13

har äntligen duschat och satt mej i soffan.

balen igår var helt okej!

musiken var inte alls bra´, men folket som var där va trevliga och alla hade kul tror jag:)

sov hos olle inatt, vi steg upp klockan 9 och efter det har vi sett en massa filme, det är hur skönt som hellst att slippa plugga inför prov den här helgen!

sistea skolveckan nu också, sen jullov:D


här kommer en massa bilder från balen igår!


                                                                         


ha en bra söndag♥

Av julia♥ - 9 december 2009 19:07

var tvungen att gråta lite efter att jag sett den här videon, ser ni så otroligt glad han blir?
måste ner och kramas med min hund ett tag nu..


peace

Av julia♥ - 8 december 2009 22:16

vet att det är värdelöst att bara skriva ett inlägg om dagen, men man är inte alltid på topp? :p


idag har det inte hänt så värst mke här i burträsk, vi hade dansdag på skolan.

eller på förmiddagen vare, det funkade väl^^

lite dryga danslärare bara, en aning störande att en av dom inte kunde säga "R", men som att han rår för det?

vi lärde oss en massa iaf, inte för att nån kommer att dansa foxtrot på luciabalen men:p


lärarna sätter betygen idag också, scary shit!

en massa mvgn får vi hoppas på? :p


efter skolan åkte jag hem och åt tomtegröt:]

sen så följde jag med sofia till gummark direkt, blev en rätt så kort ridtur och kingen var jättestark, men kan förlåta honom, han brukar vara så snäll annars och som sagt alla har dåliga dagar! 


efter det så har jag hunnit duscha, fika och plugga biologi!

känner mej otroligt ambitiös idag, härligt julia^^

  

ha en fin kväll och sovgott♥

Av julia♥ - 7 december 2009 20:06

har värdelöst ont i ryggen just nu:/
ska ta och lägga mej på spikmattan ett tag tror jag:)





våran spikmatta är inte som yantramatan, utan den har långa piggar så den gör inte lika ont att ligga på^^

enligt mej så är den mke bättre än yantramattan.


peace♥

Av julia♥ - 7 december 2009 18:00

  
 
Djupt rengörande ansiktsmask:
♥1 avocado
♥1/2 msk vetekli
♥1tsk flingsalt/havssalt
Blanda ihop ingredienserna i en skål och kleta på ett rengjort ansikte.
Låt den sitta på i cirka 20 minuter innan du tvättar bort den med ljummet vatten.
Masken har en peelande effekt vilket gör att den avlägsnar döda hudceller och låter ny och fräsch hy ta plats!

Av julia♥ - 7 december 2009 17:05

och för er som inte vet vad gratisbio är så:

Gratisbio är en sida där du får gratis biobiljetter, gratis makeup, gratis kläder, gratis spel, gratis hemelektronik, gratis mat, gratis resor, gratis prylar mm.

Dom har presentkort till de flesta stora svenska butikskedjorna.

Registrera dig gratis och samla in poäng genom att utnyttja nätets hetaste kampanjer och gratiserbjudanden. Poängen kan du sedan växla in mot biobiljetter eller presentkort från valfri butik.

(klicka på bilden för att bli medlem)

 

peace♥

Av julia♥ - 7 december 2009 16:42

hejhej, skolan idag var på tok för lång!

vi började dagen med so-prov, förstavärldskrigen handlade det om.

är helt säker på att det är ett VG, har jag tur så räcker det till och med till MVG! :)

hoppas^^

på idrotten så går det frammåt med dansen, kommer nog att bli rätt så bra trots allt! :)

har även hunnit börja sy upp klänningen som jag ska ha på balen på lördag(!) den kommer att bli jättefin:)

herregud! balen är på lördag, det är inte alls länge kvar tills den!

ni förstår inte hur mke jag längtar, kommer att bli kung ju! ;)

 

i morron så har vi dansdag på skolan, det kommer folk från skellefteå som ska lära och dansa, typ foxtrot (stavning?) bättre än lektioner iaf:)

 

har inte stora planer för kvällen, blir nog en hemmakväll^^ mysigt..

 

 

hur ska jag klara hela veckan utan dej bästavän?

 

ha en bra dag♥

Av julia♥ - 6 december 2009 14:29

hejhej. har pluggat en massa som och hunnit städa ur min neccesär nu på morron:)

ikväll så ska jag till kyrkanm och sjunga :p haha, kul?

ska ta och locka håret nu, peace

  

btw, undrar om någon har lust att fara ut och springa med min ohälsosamt överaktiva hund? :)♥

Presentation


© COPYRIGHT- bilderna på min blogg får enligt lag inte kopieras utan min tillåtelse.

weheartit

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Min kamerautrustning

-

kategorier

Senaste inläggen

Min blogg är just nu värd

Länkar

RSS


Skapa flashcards