Alla inlägg under december 2009

Av julia♥ - 5 december 2009 17:11

sitter just nu och äter en skål med nudlar.

har inte alls blivit gjort så mycket, har mest suttit i soffan och kollat andra bloggar:]

men nån gång måste man ju få ha en slappardag, eller hur?

ikväll ska vi iaf åka iväg till ljusheden och umgås med tobbe, agneta, bea och emmeli:)

kan bli kul^^

ska ta och platta håret och sminka mej nu, sen åker vi!


  


ha en bra kväll♥

Av julia♥ - 5 december 2009 14:00

orkar inte skriva så mycket just nu, lägger upp en massa bilder från gårkvällen ist;)

från början sög det otroligt, men senare på kvällen när alla småbarn åkte hem så blev det helt okej:)

ni får ursäkta kvallan på bilderna, min kamera är inte bäst när det gäller att ta bilder innomhus i mörkret:]


                                                                    den bjuder jag på♥


vad gjorde ni igår?

Av julia♥ - 4 december 2009 16:07

hejhje, sitter hos paulina nu^^

vi ska ta och duscha snart och sen slänga i oss lite middag, tacos blire;)mums

sen ikväll ska vi på disco i btk, det är 9A som ordnar det, blir säkert kul!


ska ha på mej mina paljettleggings och en svart sammet "tunika" som jag har lånat av olivias syster miranda, tack;)

  

peace

Av julia♥ - 2 december 2009 20:40

är med i veckans blogg- FINAL

jag är nr.4 rösta HÄR

Av julia♥ - 2 december 2009 19:59

är fruktansvärt trött på utväxten jag har.

trivs väldigt bra i mitt blonda hår, men utväxten förstör alltihop.

när jag väl har färgat det så kommer utväxten alldeles tillbaka på tok för fort, och eftersom att jag plattar håret varje dag också blir mitt hår väldigt nött..

inte alls bra känner jag, därför har jag funderat på att tona(?) håret brunt, mycket enklare och bättre för håret.

men som sagt jag trivs lite för bra i hårfärgen jag har nu...

men just nu så har jag ingen aning om vad jag ska göra med det, det absolut enklaste hade ju varit att raka bort alltihop, men är inte säker på att jag skulle passa i flint^^


så nu frågar jag er, vad tycker ni?


     VS   


Av julia♥ - 2 december 2009 15:21

onsdagafunkar faktiskt, inte så jättemånga lektioner och rätt så långa raster:)

plus att vi slutar klockan 2^^

vi har iaf kommit på rätt så mke till dansen, kommer nog att bli bra trots allt?:)


vi hade även en oförberedd hörförståelse på engelskan, men tror at det gick bra:)


nu så ska jag ta och fika och sen så funderar jag på att se film:p


  


haft en bra dag?♥

Av julia♥ - 2 december 2009 11:00

om du har torrt eller skadat hår kan du prova på den här enkla och snabba hårinpackningen.
ingredienserna du behöver finns förmodligen redan i ditt skafferi;)

♥ Olivolja
♥ Avokado
♥ Bakpulver (Om du vill)


Blanda en, mogen avokado med några matskedar olivolja, ha även i lite bakpulver om du vill ha extra effekt.
Massera sedan in i håret och i längderna. (Undvik hårbotten, för att inte få den fet av oljan.)
Låt sedan sitta i 10-20 minuter, eller hur länge du har tid med.
Skölj sedan av ordentligt, och känn hur håret fått sin kur för dagen!

  
peace

Av julia♥ - 1 december 2009 22:26

sovgott nu allihopa♥

Ovido - Quiz & Flashcards