Alla inlägg den 2 januari 2010

Av julia♥ - 2 januari 2010 23:49

nu är ansiktsmasken avtvättad, tänderna är borstade och jag har lagt mej i sängen.


nu ska jag ta och se ett, eller kanske två avsnitt av serien scrubs:)

den är verkligen hur bra som hellst!!


sovgott allihopa♥
 

Av julia♥ - 2 januari 2010 22:29

har inte gjort ett endaste dugg idag, har endast slappat^^

men hallå det är väl det man har jullovet till ?;)


har iaf bestämt mej för att göra nåt nyttigt nu.. ska försöka att ställa mej upp ur soffan och pallra mej till badrummet, väl i badrummet har jag tänkt att kleta på mej en ansiktsmask, för att senare tvätta bort den och sätte mej i soffan igen:]

låter som en bra plan va?


haha nu vet ni♥



 


 

 

funderar också på att gå upp och hänga upp tavlorna (som jag fick i julklapp) på väggen i mitt rum också.. fast kanske inte endå, blev lite över ambitiös nu, farliga saker:p

Av julia♥ - 2 januari 2010 20:49

sitter och ser på robinson, ganska bra faktiskt^^

iaf så äre reklam nu, och vet ni vad reklamen avslöjade? :O

programmet I EN ANNAN DEL AV KÖPING ska börja om igen :D nästa söndag till och med!

det är ju så himla kul!!

      

tobbe är ju absolut bäst, älskar!!

 

glad jag blev nu:D

peace♥

Av julia♥ - 2 januari 2010 16:52

jag vill ha voddler.. ingen som har en invite att ge mej? ♥


Av julia♥ - 2 januari 2010 15:30

DAGENS VILL HA: sol
DAGENS KLÄDSEL: chinos, t-shirt och cardigan
DAGENS SMINK: foundation, mascara, ögonbrynspenna och rouge
DAGENS FRISYR: utsläppt och plattat
DAGENS HÄNDELSE: ingenting, film?
DAGENS LÅT: satelite heart- anya maria
DAGENS PLANER: film:]
DAGENS SAKNAD: florida! jag vill sola:(
DAGENS DUMMASTE: jag, 2/1 - 010?
DAGENS SJUKA: aldrig mått bättre
DAGENS DROG: HAHAH
DAGENS ROLIGASTE: -
DAGENS FAVORIT: tvn
DAGENS KÖP: int nå
DAGENS GODIS: kexchoklad
DAGENS HUMÖR: normalglad?
DAGENS ORD: bajs
DAGENS LÄNGTAN: rhodos
DAGENS BILD:

 ge mej sommar♥
 

Av julia♥ - 2 januari 2010 14:53

hejhej:)


har länge funderat på en sak.. hur kriver man nu egentligen?

2/1 - 010 eller 2/1- 10.. ser ju jättekonstigt ut? :s


idag så ska jag endast sitta hemma i soffan, med en stor påse chips och se på film^^


     


peace♥

Ovido - Quiz & Flashcards