Alla inlägg den 3 januari 2010

Av julia♥ - 3 januari 2010 23:15

vi avslutar den här dagen likadant som igår^^

nu ska jag ta och lägga mej i sängen för att se ett par avsnitt av scrubs innan jag somnar, grey's är verkligen inte alls lika bra som scrubs!

love it♥


vilken serie kollar ni hellst på?

scrubs eller grey's anatomy?


peace♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 22:19

nu är filmen slut.. det blev att se grease, den är faktiskt rätt bra!

finns både humor och allvar i den, och skådespelarna är det inget fel på heller^^



     


det här är enligt mej den bästa låten i filmen.


nu så ska jag ta och gå ner för att fika nåt, börjar vara hungrig^^

sen ska jag läsa lite ur när jag hör din röst, har lixom lagt upp ett schema för att böckerna inte ska ta slut så fort^^

första boken läste jag ut på en och en halv dag så nu när jag börjar på den andra har jag bestämt att jag inte får läsa mer än 100 sidor per dag, då räcker boken i 4 dagar iaf.


ha en fin kväll nu♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 19:05

nu har pappa och jag (mest pappa) spikat upp tavlorna på mitt rum:)

snyggt blev det! fast det ska upp en liten sak till också, men det tar vi en annan dag ^^


FÖRE:

kolla, tomt och tråkigt eller hur?


EFTER:

mke bättre^^

lägg märket till att robert pattinson kalendern också är uppsatt, det gjorde jag faktiskt helt själv;)

tycker att vi ska kolla lite närmare på den?

       

det här är lätt den snyggaste kalendern jag någonsin har haft! kan ni fatta att jag kommer att ha 12 månader med endast bilder på robert pattinson?!

underbart^^


som ni ser så var det lite tomt mellan tavlorna och soffan?

där har jag tänkt hänga upp dom här:


kommer nog att bli jättebra :)


ska se en film nu, peace♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 17:15

verkligheten kom ikapp mej nyss..

vi fick alltså jullov den 18 december.. och vi börjar om igen den 11 januari..

eftersom att det är den 3dje januari idag så är det endast 8 dagar kvar på jullovet! :o

ärligt? jag har ju inte hunnit göra nåt alls typ?

gud så hemskt det blev..

8dagar!! det är hur lite som hellst..


vad har jag gjort på jullovet egentligen?

sovit för länge... sovit för länge... sovit för länge.. sett på film, öppnat julklappar, sett på mera film, ätit en massa mat, träffat mina kompisar typ 2 gånger?


hade inte alls tänkt att jullovet skulle bli såhär^^

jag hade ju planerat en massa kul med mina vänner, vi skulle ut och åka skoter, ha en massa filmkvällar och åka in till stan och shoppa en massa?

nu måste jag alltså göra allt dette på dom återstående 8 dagarna..


det blir nog bra.. hahah GALET!




peace♥

Av julia♥ - 3 januari 2010 16:43

  




asså vilken sommarkänsla den här låter ger!!

vill ha sommar nu, jag är less på allt det kalla..

det enda man kan göra är att vänta och vänta och vänta... tyvärr..

Av julia♥ - 3 januari 2010 16:03

hejhej, vilket jullov man har!

ärligt jag sover hela dagarna, inte bra..

hittils har jag endast hunnit duscha och vara ute och hjälpt pappa.

jag älskar verkligen mitt nya shampoo, har endast använt det typ 4 gånger.. men endå! man känner verkligen skillnad! mitt hår var lixom hur nött som hellst innan jag började använda det, och nu har det blivit mke mke mjukare och det ser faktiskt fräschare ut nu också:)

verkligen ett tips till er som har hopplöst nött hår!


Björn Axén Extreme Care Conditioner i gruppen Hår & styling / Balsam/hårbottenkur hos <a href=grooming.se (0961421)" hspace="0" />



just nu så sitter jag och lyssnar på musik, vad skulle man göra utan musik?

haha, ja iaf så väntar jag på att mamma ska komma upp hit så vi kan sätta upp tavlorna (orkade inte det igår, någon som är förvånad?) på mitt rum:)

det kommer nog att bli skitsnyggt!

kommer bild sen;)


ha en fortsatt bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards