Alla inlägg den 6 januari 2010

Av julia♥ - 6 januari 2010 16:19

hejhej, vaknade 2 idag.. eller nu ljuger jag, pappa väckte mej 2 det var så jag menade..

jag som hade bestämt mej för att vända på dygnet... går inget vidare för mej med det asså^^

men ikväll så, jag ska lägga mej tidigt och vakna tidigt, då blir skolstarten förhoppningsvis inte lika jobbig:)


nu så ska jag kolla på ett scrubs avsnitt (ja, jag har faktiskt blivit beroende...) sen så ska jag åka till olivia och där hittar vi säkert på nåt kul=D

glöm inte att kolla hennes hemsida!! klicka HÄR om ni klickar på länken högst upp på hennes sida så kan ni höra några av hennes demos, min favorit är the lullaby of jazz.. hon är verkligen grym på att sjunga, och låtarna har hon skrivit själv;) '


  

bäst i alla lägen♥



detta kommer förmodligen att bli dagens sista inlägg.... har ingen lust att blogga idag, helt omotiverad känner jag mej tyvärr.. hoppas att det är bättre i morron!


ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards